PracaGrupypl.praca.dyskusje › Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)

  • 21. Data: 2003-01-10 22:45:00
    Temat: Re: Może to I D I O T Y C Z N E ale... w końcu to tylko P O M Y S Ł :-)
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl> writes:

    > zapewniam cie ze na wydawanie czegokolwiek w internecie nie trzeba duzego
    > szmalu, jak sie posuka troche wsrod znajomych to trzeba go nawet wogole malo
    > albo i nic

    na wydawanie po amatorsku - tak.

    ale jesli planujesz cos sensownego, to trzeba ci pieniedzy chociazby
    na przyzwoite lacze do internetu, komputer, system na nim utrzymywany
    w ruchu 24/h dobe (a wiec juz masz dwa stale koszty: administrator
    oraz pomieszczenie z laczem do inetu i samo pudlo);
    potem ida koszty zwiazane z placeniem ludziom.

    owszem, zgadzam sie, ze po amatorsku na pececie w domu podlaczonym po
    jakims ISDNie czy DSL mozna postawic serwer i cos tam skrobac - ale z
    tego kasy nie bedzie.
    ile to polaczen taki serwer bedzie w stanie obsluzyc, zanim sie zapcha
    lacze a co za tym idzie, cztajacy zniecheca?

    poza tym sama z doswiadczenia wiem (praca w wydawnictwie przez rok) ze
    ludziom za darmo to sie chce pisac taksty przez pierwsze 2-3 miesiace,
    a potem im sie odechciewa.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 22. Data: 2003-01-11 03:17:56
    Od: ".:kolor:." <k...@p...onet.pl>

    Może źle nie mądrze kombinuję ale..
    1. Gdyby mięć dobry pomysł, to może dało by się dostać hosting w zamian za
    udział w zyskach?
    2. Można przygotować serwis i spróbować podczepić go pod istniejący już
    portal.

    .:kolor:.

  • 23. Data: 2003-01-11 07:53:26
    Od: k...@h...de

    ciężko by było utworzyć jakąś działalność ale sądze ż usługi internetowe były
    by ciekawym pomysłem

  • 24. Data: 2003-01-11 08:08:45
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    Kaizen <x...@c...sz> writes:

> [...]
    > (Nina M. Miller) zakodował:

    > I wychodzi na to, że się nie opłaca - taniej wykupić hosting w innej
    > firmie. Stawianie wszystkiego samemu jest bez sensu - nie łatwo
    > zmienić łącze wraz ze wzrostem potrzeb, a kupowanie na zapas to
    > marnowanie kasy. Jeden administrator to mało - trzeba 3 zmiany
    > (przynajmniej w gotowości), żeby zapewnić full serwis - a to dla
    > jednej strony nie ma sensu, ale jak firma hostuje
    > kilkadziesiąt/kilkaset to już opłaci im się zadbać i o jakość, i o
    > szybkość łącz, i o stały dyżur admina i szybki czas reakcji na

    owszem, ale noe kijem go to palka: zobacz, jakie sa ceny za przyzte
    lacze i serwis z obsluga admina u przuzwoitych prowajderow.... to
    wszystko kasa :)

  • 25. Data: 2003-01-11 08:10:27
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    ".:kolor:." <k...@p...onet.pl> writes:

    > Może źle nie mądrze kombinuję ale..
    > 1. Gdyby mięć dobry pomysł, to może dało by się dostać hosting w zamian za
    > udział w zyskach?

    to muisz miec naprawde mocarny bizness plan - z przewidywana analiza
    zyskow, ryzyka etc.
    i wtedy muisz miec dosc warygodnych inwestorow.

    no chyba, ze rezesem takiej firmy proiderskiej jest aurat twoja ciocia
    i ci to z dobrosci serca zafunduje...

  • 26. Data: 2003-01-11 14:16:33
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

    > Czytam dość regularnie newsy z grupy praca i... skoro jest w niej tyle
    > inteligentnych, twórczych, wykształconych, doświadczonych... i
    bezrobotnych
    > osób to czemu nie spróbować zrobić czegoś wspólnie. Na pewno jest tu
    mnóstwo
    > osób posiadających komplementarne zasoby. Skoro nikt nas nie chce to
    może...
    > Nie mam jakiś konkretnych pomysłów czy zarysu nowej, potęznej organizacji
    > ;-))). To jedynie luźna dygresja... pomysł, który właśnie przyszedł mi do
    > głowy.

    Może korespondencyjna grupe psychoterapeutyczną ?
    Wojtek

  • 27. Data: 2003-01-11 14:42:59
    Od: a...@o...pl

    > Może korespondencyjna grupe psychoterapeutyczną ?
    > Wojtek

    Witam Grupowiczów,

    Protestuje przeciwko takiej "terapii".
    Polecam stronę: www.psycholog.radzi.pl wszystkim, którym przyświeciła taka
    myśl... Są już podobne pomysły (wspomnę również grupy dyskusyjne), tyle tylko,
    że poradnictwo a nie terapia (wymaga bezpośredniego kontaktu z fachowcami z tej
    dziedziny)!

    Pozdrawiam serdecznie

    Anna

    e-mail: a...@o...pl

  • 28. Data: 2003-01-11 18:53:36
    Od: "conradus" <i...@w...pl>

    Pomijając skrytykowany przez Ciebie Anno pomysł "korespondencyjnej
    psychoterapii" (terapia również moim zdaniem wymaga kontaktu face to face)
    uważam, ze oferowanie przez Ciebie strony psycholog.radzi.pl jest nieco
    hmmmm... nie na miejscu ;-) Wiem, że reklama dźwignią handlu itd. ale skoro
    ktoś to robi, to inni już nie mogą robić konkurencji?? Może z chatem za 15
    zł :-) Żartuję... ale jak widze słowo "protestuję" to przeżywam stan
    zawieszony pomiędzy rozbawieniem a irytacją.

    Miłego weekendu
    Konrad

    P.S. Swoja drogą ta strona jest nieco kiepska (nawet nie porównujac jej do
    zachodnich odpowiedników). Zwłaszcza budzącę zaufanie jest przedstawienie
    ekspertów... lub "ekspertów" - bo nie można sie o nich nic wiecej dowiedzieć
    poza tym, że jest to Dorota, Małgorzata, Maria, Adam, Marta i Joanna
    czyli... właśnie kto?? Nawet nie mam pewności czy to są osoby, które choćby
    otarły się o psychologa ;-))) Jeśli człowiek chciałby się podzielić z kimś,
    skąd inąd obcym, swoimi problemami to ma przynajmniej prawo wiedzieć z kim
    rozmawia... ale OK, nie czepiam się za bardzo :-))))))

  • 29. Data: 2003-01-24 16:19:51
    Od: "Rybinka" <T...@p...fm>

    INech sie nina nie odzywa jak siedzi w stanach, bo nie wie nic o zyciu w
    Polsce na dzien dzisiejszy,.
    A jak mowi, niech powie cos konstruktywnego, poza tym rozne sklepy
    powstawaly w garazach np. wiec po co gasic pomysly zanim sie rozwina.
    Tu naprawde ludzie wiedza co to sa koszty, pieniadze i tego typu rzeczy

    --- pierdol nine ---