PracaGrupypl.praca.dyskusje › Motorola w Krakowie i w Warszawie.

  • 1. Data: 2004-10-26 20:04:40
    Temat: Motorola w Krakowie i w Warszawie.
    Od: "Jaguar" <b...@u...pl>

    Czesc,

    Czy ktos z grupowiczow moze mi w przyblizeniu powiedziec ile mozna zarobic
    netto pracujac w Motoroli w Krakowie i w Warszawie ? Oraz jakie sa
    mozliwosci awansu ? Interesuja mnie zarobki programisty C++/JAVA (VISUAL
    .NET) z dwuletnim doswiadczeniem. (w innej firmie).

    Pozdrawiam... a tak przy okazji lepiej nauczyc sie porzadnie JAVY czy C# ?

  • 2. Data: 2004-10-26 20:25:06
    Temat: Re: Motorola w Krakowie i w Warszawie.
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    to warszawie jest?
    chyba jakis handelek, a nie centrum rozwojowe

  • 3. Data: 2004-10-27 10:45:15
    Od: "BiLe" <b...@p...usun-to.onet.pl>

    > to warszawie jest?
    > chyba jakis handelek, a nie centrum rozwojowe

    Z tego co wiadomo to Centrum Rozwojowe znajduje się w KRK, w Warszawie
    raczej finanse (jakieś kilka osób tam pracuje)
    A co do zarobków to temat był wałkowany już chyba na liscie...

    L.

  • 4. Data: 2004-10-27 14:50:09
    Od: "Rutger" <w...@g...pl>

    pocztaj se zapis czatow na http://praca.onet.pl/rekrutacja.html
    podobno najnizsza pensja to dwukrotnosc sredniej krajowej