PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość

  • 121. Data: 2004-08-09 15:35:59
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "gromax" <g...@W...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:cf8584$aih$1@inews.gazeta.pl...

    > czytelny mail = mail z krzakami? dziwne rozumowanie.

    wlasnie, dziwne rownania ukladasz wasc, bo ja bym to roche inaczej ujal
    czytelny mail = mail bez krzakow

  • 122. Data: 2004-08-09 15:37:37
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    i każdy rozumiał że zasady są dla dobra ogólnego a nie wymyślane jako
    widzi-mi-się.

  • 123. Data: 2004-08-09 15:42:10
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > Proponuje wziac patelnie i zdrowo sie na puknac w glowke, moze wtedy
    > zrozumiesz, ze pedzenie 200km/h to jakby nie to samo co wyslanie w pelni
    > czytelnego maila.

    i przez analogię, skoro ukradł 5 zł to rok w pace a jak milion dołków, to
    dożywocie?
    bo moim zdaniem, za każdym razem upieprzyć rękę. żeby już nie kradła.
    pomijając że czytelny mail/post to taki w którym się nic nie krzaczy

  • 124. Data: 2004-08-09 15:44:55
    Od: gromax <g...@W...interia.pl>

    > wlasnie, dziwne rownania ukladasz wasc, bo ja bym to roche inaczej ujal
    > czytelny mail = mail bez krzakow
    jak masz źle zadeklarowany nagłówek w stosunku do treści to nie wyjdzie
    mail-bez-krzaków. za chiny ludowo-demokratyczne.

  • 125. Data: 2004-08-09 15:54:54
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    Ghost [Mon, 9 Aug 2004 17:30:57 +0200]:

    > Czy sadzisz, ze nad moderatorem wisi kara smierci za
    > przepouszczenie czytelnych maili, ktorych jedynym
    > uchybieniem jest brak jakiejs cyferki w naglowku?

    Ostatni moderator przepuscil kilka postow z doklejona reklama
    w zwiazku z czym rozpetala sie wojna i nastapila jego zmiana.

    Zreszta, od kiedy nierzetelne wykonywanie pracy stalo sie nagle
    wartoscia, mozesz mnie uswiadomic?

    pzdr.
    Nahia

  • 126. Data: 2004-08-09 15:57:03
    Od: Nahia <n...@...portal.pl>

    gromax [Mon, 09 Aug 2004 17:37:37 +0200]:

    > i każdy rozumiał że zasady są dla dobra ogólnego a nie
    > wymyślane jako widzi-mi-się.

    Tego nawet nie wymieniam bo jak dla mnie dostosowywanie sie
    do przyjetych zasad i nie utrudnianie innym uzytkownikom
    korzystania z grup NEWS miesci sie w kategorii "kultura"...

    pzdr.
    Nahia

  • 127. Data: 2004-08-09 16:00:00
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Mon, 09 Aug 2004 17:54:54 +0200, Nahia <n...@...portal.pl> napisał:

    > Ghost [Mon, 9 Aug 2004 17:30:57 +0200]:

    > Ostatni moderator przepuscil kilka postow z doklejona reklama
    > w zwiazku z czym rozpetala sie wojna i nastapila jego zmiana.

    Nie sie rozpetala tylko rozpetal ja obecny moderator.

    > Zreszta, od kiedy nierzetelne wykonywanie pracy stalo sie nagle
    > wartoscia, mozesz mnie uswiadomic?

    Niech pomysle....Od procesu w Norymberdze?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 128. Data: 2004-08-09 16:08:54
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Nahia" <n...@...portal.pl> napisał w wiadomości

    > Ghost [Mon, 9 Aug 2004 17:30:57 +0200]:

    > Ostatni moderator przepuscil kilka postow z doklejona reklama
    > w zwiazku z czym rozpetala sie wojna i nastapila jego zmiana.

    I znow tak jak predkosc 200km/h nie jest tym samym co brak kodowania, tak i
    reklama nie jest tynm samym co brak kodowania - a pisalem by uzyc patelni...

    > Zreszta, od kiedy nierzetelne wykonywanie pracy stalo sie nagle
    > wartoscia, mozesz mnie uswiadomic?

    Od wtedy, kiedy "rzetelne" wykonywanie jest szkodliwe. Slyszalas
    powiedzenie, ze nadgorliwosc jest gorsza o faszyzmu? Bylo w historii wielu
    rzetelnych o ktorych pamiec nie jest dzis pochlebna.

  • 129. Data: 2004-08-09 16:10:36
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > i przez analogię, skoro ukradł 5 zł to rok w pace a jak milion dołków, to
    > dożywocie?

    analogie tez trzeba umiec tworzyc - pomijam, ze za 5zl nie idzie sie do paki
    wogole

    > bo moim zdaniem, za każdym razem upieprzyć rękę. żeby już nie kradła.

    no tos sie zdefiniowal

    > pomijając że czytelny mail/post to taki w którym się nic nie krzaczy

    moim tez

  • 130. Data: 2004-08-09 16:11:24
    Od: "Ghost" <...@...com>

    > jak masz źle zadeklarowany nagłówek w stosunku do treści to nie wyjdzie
    > mail-bez-krzaków. za chiny ludowo-demokratyczne.

    a zalozysz sie?