PracaGrupypl.praca.dyskusje › Moderator i ogloszenia na *oferowana

  • 11. Data: 2004-02-26 10:17:09
    Temat: Re: Moderator i ogloszenia na *oferowana
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Wed, 25 Feb 2004 21:47:09 +0100, na pl.praca.dyskusje, CIAho napisał(a):

    > Proszę o jakieś rady, bo udane wysłanie ogłoszenia graniczy z cudem.
    > Robię to już któryś raz z kolei i ZAWSZE były jakieś problemy.
    > Jak nie brak czegoś tam, to błędnie rozpoznane przez automat kodowanie.
    > Czy tak ma wyglądać przesiew ofert pracy w kraju o tak dużym bezrobociu?

    Chcesz rady, to proszę: naucz się korzystać z usenetu, potem przeczytaj FAQ
    i powinno wystarczyć.

    --
    Michał

  • 12. Data: 2004-02-26 10:23:29
    Od: "KrzysztofK" <k...@p...pl>

    > Nie otrzymałem żadnego maila. Proszę go wysłać ponownie.

    wlasnie to zrobilem, prosze potwierdzic czy dotarla

    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk

  • 13. Data: 2004-02-26 10:24:50
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Thu, 26 Feb 2004 10:58:48 +0100, na pl.praca.dyskusje, hovercraft
    napisał(a):

    > Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Czy takie stwierdzenie nie pokazuje charakteru wypowiadajacego sie?

    Tak...pokazuje charakter tego, kto kłamie.

    > Nie rozumiem kwestii w sprawie kultury, natomiast wykazywac sie zawsze jest
    > przed kim, chociazby przed samym soba, jesli sie tylko ma troche samokrytyki
    > i umiejetnosci samooceny

    Moderator ma dbać o zgodność grupy z jej założeniami a nie wykazywać się
    przed kimkolwiek.

    --
    Michał

  • 14. Data: 2004-02-26 10:55:17
    Od: Alpha <c...@c...space.pl>

    hovercraft (c...@w...pl) piszesz:

    > Wydaje mi sie ze komus sie poprzestawialo we lbie, moim zdaniem
    > grupa o ktorej mowimy jest stworzona dla ludzi szukajacych i
    > oferujacych prace a stala sie folwarkiem moderatora"pana i wladcy".

    Przepraszam, tak sobie czytam i troche mnie juz trafia... Jak
    chcesz to zaloz niemoderowana grupe, hierarcha alt. i z glowy.
    Po paru tygodniach zobaczysz _dlaczego_ p.p.o. jest moderowana.

    Krytyka jest wazna ale *sensowna* krytyka.
    Ktos Ci robi przysluge, moze to troche docen?

    pzdr.

  • 15. Data: 2004-02-26 13:05:19
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    26 Feb 2004 11:43 +0200, na pl.praca.dyskusje, Konik Bujany napisał(a):

    > Jak to jest, że normalnie normalni ludzie mogą korzystać a tylko w przypadku tej
    > grupy jest problem ?

    Jaki problem ? normalni ludzie mogą z niej korzystać bez problemu.

    --
    Michał

  • 16. Data: 2004-02-26 17:17:34
    Od: "KrzysztofK" <k...@p...pl>

    > Nie otrzymałem żadnego maila. Proszę go wysłać ponownie.

    Ponawiam prosbe o kontakt

    Krzysztof Kirejczyk
    Praca.pl

  • 17. Data: 2004-02-26 17:29:02
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    KrzysztofK <k...@p...pl> wrote:

    > Ponawiam prosbe o kontakt

    Nadal nie otrzymałem żadnego maila. Być może wysyła Pan na błędny adres.
    W razie problemów proszę poprosić o pomoc swojego administratora serwera
    pocztowego.
    Aktualny adres moderatora zawsze znajduje się w FAQ.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 18. Data: 2004-02-26 17:35:51
    Od: "KrzysztofK" <k...@p...pl>

> [...]
    > pocztowego.
    > Aktualny adres moderatora zawsze znajduje się w FAQ.

    wysylalem na sal@ teraz wyslalem na ppo@
    od dawna nie obserwuje problemow z poczta

    pozdrawiam

    Krzysztof Kirejczyk

  • 19. Data: 2004-02-26 20:47:06
    Od: "CIAho" <c...@p...onet.pl>

    "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> se napisał(a)
    > Kłamiesz.
    > Dopiero tutaj zapytałeś moderatora.

    Nie. Jest tak jak piszę.
    1)18.02.2004 wysyłam 4 ogłoszenia przez serwer news.onet.pl.
    Fragment nagłówka jednej z wysłanych wiadomości (były 4):

    "Newsgroups: pl.praca.oferowana
    Subject: =?iso-8859-2?Q?NEW_BUSINESS_MANAGER=2C_Pozna=F1?=
    Date: Wed, 18 Feb 2004 20:17:46 +0100

    2)Ogłoszenia nie ukazuja się.
    3)21.02.2004 wysyłam do Ciebie e-maila
    z zapytaniem co jest nie tak.
    Fragment nagłówka wysłanego e-maila:
    "To: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw_Maciuszko?= <s...@h...pl>
    Subject: Ogloszenia dotyczace pracy
    Date: Sat, 21 Feb 2004 10:58:58 +0100"

    4)Nie dostaję odpowiedzi
    5)Przeglądam wysłane wiadomości w poszukiwaniu
    błędów. Znajduję polską literkę w nagłówku.
    6)23.022004 wysyłam ponownie przez serwer na news.tpi.pl
    7)24.02.2004 ukazują się tylko dwa
    itd. - tak jak wcześniej opisywałem.
    I kto kłamie?

    > A potem cisza.

    Tak. Bo jeśli czytasz ogłoszenia i stwierdzasz, że są identyczne
    tylko mają zmieniony temat, to co ja mam jeszcze Tobie do tłumaczenia?
    Pomyślałem, ze być może dla Ciebie pomimo różnicy o jedną linijkę
    w wymaganiach są to praktycznie te same ogłoszenia. Spytałem tutaj,
    co mam zrobić, bo to jedyne miejsce gdzie mogłem jeszcze zapytać.
    Czytając odpowiedzi niektórych osób - żałuję.

    > O. To może właśnie zacytuj ogłoszenie, które nie miało kodowania. A może ja
    > powinienem?

    Powinieneś. Jeśli na moje pytanie 'co jest jeszcze nie tak z moim
    ogłoszeniem' odpowiadasz cyt.:
    "> Proszę szczególnie zwrócić uwagę na fragment dotyczący
    > poprawnego ustawienia kodowania polskich liter w artykule.
    > W tej chwili Państwa ogłoszenie jest nieczytelne.
    > Proszę ustawić poprawnie kodowanie albo usunąć wszystkie
    > polskie litery z wiadomości."

    na co ja odpowiadam:

    a następnie Ty:

    to chyba przyznałes mi rację, że kodowanie miałem poprawne,
    a to tylko Twój "automat" zaszwankował?

    > Kiedy to było? Możesz wkleić np. nagłówki z datą i temat.

    Proszę - oto fragment:
    Date: Fri, 21 Nov 2003 20:53:00 +0100
    From: =?iso-8859-2?Q?Przemys=B3aw?= Maciuszko <s...@h...pl>
    To: Agencja Reklamowa <a...@w...pl>
    Subject: Re: KOREKTOR [Poznan]

    pozdrawiam
    Ciah:o)

  • 20. Data: 2004-02-27 16:03:52
    Od: Bozo <b...@b...pl>

    hovercraft wrote:
    > Zreszta wypowiedzi moderatora na temat tego watku pokazuja jego stosunek
    > do uzytkownikow.

    Moderator doskonale wywiązuje się ze swoich obowiązków. Jego stosunek do
    użytkowników jest więcej niż poprawny, okazuje nieludzką cierpliwość
    odpowiadając po raz n-ty na te same bezsensowne zarzuty leniwych newbie.
    Czym innym jest bowiem jednokrotna, niezamierzona wpadka początkującego na
    grupie + chęć i działanie poprawy, a czym innym trollowanie i pyskówki
    butnych i bezczelnych luserów. Którzy są zbyt leniwi, by dotrzeć do FAQ i
    przeczytać je ze zrozumieniem.

    Moderator nie musi mieć żadnego stosunku do użytkowników, on po prostu jest
    (powinien) być ponad tym. Grupa moderowana to nie jego prywatne poletko,
    wypełnia on bowiem wolę uczestników grupy, wyrażoną w głosowaniu. Nie
    zarabia się na tym ani nie szpanuje na dyskotece czy w pubie. Dziewczyny
    prędzej polecą na firmowy dres Adidasa niż na moderatora...
    (oh sorry Przemek ;-)

    Dotarło?