PracaGrupypl.praca.szukana › Mlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie...

  • 1. Data: 2002-05-26 13:12:56
    Temat: Mlody informatyk stworzy tanio program/strone WWW na zlecenie...
    Od: <g...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie

    Otoz jestem mlodym programista z wieloletnim juz doswiadczeniem.
    Interesuje mnie praca wylacznie zdalna. Czy istniala by mozliwosc praca
    zdalnej na takich warunkach:

    -zlecacie mi wykonanie programu,
    -wykonuje go,
    -przesylam wam gotowy program,
    -dokonujecie zaplaty

    Praca wylacznie zdalna, telefon, internet.

    Znam jezyki: Delphi, C++, Pascal, Basic
    Potrafie tworzyc strony WWW, znam sie na grafice 2D i 3D.

    Bliskie terminy, wysoka jakosc, niskie ceny oraz czesto aktualizacje programu
    (nawet za darmo) rowniez po jego skonczeniu.

    Moimi klientami byli:
    DATEX
    IMMET
    INTER-MARKET
    SZAMAN
    TVKTPSA

    Moim glownym atutej jest to, ze oczekuje bardzo malego wynagrodzenia.
    Juz od 200 zl za proste programy. Jest to umotywowane tym, ze na razie
    pragne podnosic swoje kwalfikacje itp.

    Tylko powazne oferty:
    d...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-05-26 17:28:49
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    > Moim glownym atutej jest to, ze oczekuje bardzo malego wynagrodzenia.
    > Juz od 200 zl za proste programy. Jest to umotywowane tym, ze na razie
    > pragne podnosic swoje kwalfikacje itp.

    Stary, to czytaj, ucz sie, a nie pracuj. Albo sie pracuje za normalna kase,
    albo sie nie pracuje w ogole. Zreszta, jak jestes taki dobry, to stworz cos
    o chlebie i wodzie a potem sprzedawaj to za dobre pieniadze. Ponadto, jesli
    masz wieloletnie doswiadczenie, jak sam piszesz, to po co Ci podnoszenie
    kwalifikacji w czyms, co juz umiesz? Po pierwsze sam bedziesz w ten sposob
    niezadowolony, a po drugie zanizasz koszt trudnej i wymagajacej sporego
    doswiadczenia i wyczucia pracy. Za dwiescie zlotych, to mozesz napisac
    oferte stworzenia czegos chociaz i to jest troche za malo!

    AnD

  • 3. Data: 2002-05-26 20:26:37
    Od: <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > doswiadczenia i wyczucia pracy. Za dwiescie zlotych, to mozesz napisac
    > oferte stworzenia czegos chociaz i to jest troche za malo!

    1. Nie boj sie, nie zjem Ci wszystkich zlecen.
    2. Nie slyszales o tym ze czlowiek uczy sie przez cale zycie ?

  • 4. Data: 2002-05-26 23:03:38
    Od: "xxx" <f...@d...pl>

    Andre ma racje nie wiem czy wiesz ale w czasach slusznie minionych byli tacy
    co robili po 300 % normy ty dzialasz podobnie dajac takie ogloszenia.
    Zanizasz koszt pracy innych ludzi, poniewaz pracodawcy wiedza ze sa jelenie
    ktorzy moga zrobic to samo taniej. Albo znajdz sobie robote za wieksze
    pieniadze albo napisz program do drukowania kasy.

  • 5. Data: 2002-05-27 10:46:10
    Od: "Shimo" <s...@t...pl>

    Użytkownik "xxx" <f...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ktorzy moga zrobic to samo taniej. Albo znajdz sobie robote za wieksze
    > pieniadze albo napisz program do drukowania kasy.

    Po pierwsze to naucz sie netykiety i odpisuj pod postem.
    A po drugie to slyszal Pan moze o wolnej konkurencji , he he he he he ,
    widze ze krew sie zagotowala niektorym ;) , a ten czlowiek , ktory napisal
    to ogloszenie , prosto zostanie zweryfikowany: Jak dobry to moze robic
    chocby gratis , jego , a nie Twoja sprawa , a jak jest partaczem , to
    niechybnie ktos to oglosi i po sprawie :)

    Wiec zamiast tak sie burzyc , proponuje zapoznac sie z ustrojem w jakim
    jestesmy , pojeciem wolnej konkurencji , a nie nawiazywac do minionej epoki
    :)

    pozdrawiam
    Shimo