PracaGrupypl.praca.szukana › Młoda, zdolna i ambitna, szuka pracy na terenie Warszawy.

  • 1. Data: 2004-11-16 11:58:56
    Temat: Młoda, zdolna i ambitna, szuka pracy na terenie Warszawy.
    Od: "Adrianka" <a...@N...pl>

    Mam 21 lat, wykształcenie średnie ekonomiczne, oczywiście z maturą.
    Pracowałam przede wszystkim na stanowiskach handlowych, ale zajmowałam się
    również marketingiem, pr, prowadzeniem biura.
    Branże, w których mam doświadczenie:
    informatyka (sprzedaż software, hardware, usług związanych z outsorcingiem,
    audytami, budową sieci, teleinformatyka, prasa (redakcja magazynu o tematyce
    gospodarczej i konsumenckiej, sprzedaż powierzchni reklamowych, pisanie
    drobnych artykułów), public relations (praca przy organizacji ogólnopolskich
    programów społecznych oraz gospodarczo konsumenckich, pomoc w organizacji
    konferencji branżowych, pozyskiwanie sponsorów, sprzedaż uczestnictwa),
    księgowość (segregacja dokumentów oraz ich przygotowanie dla księgowej,
    programy magazynowe, fiskalne).Zajmowałam się również prowadzeniem lub
    pomocą w prowadzeniu sekretariatów w moich poprzednich firmach.
    Jestem osobą elokwentną, kulturalną i co najważniejsze - bardzo szybko się
    uczę i aklumatyzuję w nowych warunkach pracy, w nowych branżach. Jestem
    dynamiczna i ambitna. Od 4 lat mam prawo jazdy kat. B, czynne, jazda
    bezwypadkowa. Bardzo dobrze posługuję się komputerem, nie mam również
    problemu z obsługą urządzeń biurowych (faks, kopiarka, skaner, bindownice
    itp).
    Jestem bezdzietną panną.
    Oczekuję wyłącznie poważnych ofert pracy, za rozsądne pieniądze. Umowa o
    pracę wskazana.

    Adriana Kieoch
    adriana.kieloch małpa wp.pl
    gsm# 880.257.144

  • 2. Data: 2004-11-16 14:16:23
    Od: "sunnypol" <s...@i...pl>

    Jak ktoś tak pisze maila

    adriana.kieloch małpa wp.pl

    To jest mało poważny i profesjonalny
    Pozdrawiam
    Małgorzata

    Użytkownik "Adrianka" <a...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > itp).
    > Jestem bezdzietną panną.
    > Oczekuję wyłącznie poważnych ofert pracy, za rozsądne pieniądze. Umowa o

    ---

  • 3. Data: 2004-11-16 15:25:06
    Od: "JP" <0...@a...pl>

    No ba!

    ;-)

    Kuba

  • 4. Data: 2004-11-17 05:23:19
    Od: "Wookie.Zet" <l...@w...pl>

    > Jak ktoś tak pisze maila
    >
    > adriana.kieloch małpa wp.pl
    >
    > To jest mało poważny i profesjonalny
    > Pozdrawiam
    > Małgorzata

    =====>>>> Ale przynajmniej nie dostanie spamu ;)

    Pozdrawiam
    Lukasz

  • 5. Data: 2004-11-17 08:44:31
    Od: "Adrianka" <a...@N...pl>

    Użytkownik "sunnypol" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Tutaj się nie zgodzę. Każdy przed spamem zabezpiecza się na różne sposoby.
    Ja np w taki, że nie wpisuję całego adresu z @.
    Dlaczego nie wpisuję ogólnie znanego "at" ? Dlatego, że automaty do
    wysyłania spamu, które ściagają adresy z grup, wyrzucają to "at", tak samo
    jak inne wstawki typu: NOSPAM, NO_SPAM, NO-SPAM itd.
    Mojej ostrożności nie trakuję jako brak profesjonalizmu, czy też powagi. Nie
    zgadzam się również z Pani osądami.
    To, w jaki sposób piszę mój adres mailowy, jest wyłącznie spowodowane chęcią
    uniknięcia niepotrzebnej poczty, która niestety - często ma w sobie wirusy.

    Z pozdrowieniami,
    Adriana Kieloch

  • 6. Data: 2004-11-17 14:00:53
    Od: MP <z...@b...adresu.tu>

    A> Tutaj się nie zgodzę. Każdy przed spamem zabezpiecza się na różne sposoby.
    A> Ja np w taki, że nie wpisuję całego adresu z @.

    Masz całkowitą rację, z wyjątkiem tego, że nie bierzesz pod uwagę
    zasadniczego faktu: nie każda pani (pan) kadrowa da sobie radę z
    odpisania na taki adres. Nie wystarczy kliknąć :).

    --
    Pozdrowienia,
    MP

  • 7. Data: 2004-11-18 11:18:01
    Od: "Ozzman" <o...@g...pl>

    > Masz całkowitą rację, z wyjątkiem tego, że nie bierzesz pod uwagę
    > zasadniczego faktu: nie każda pani (pan) kadrowa da sobie radę z
    > odpisania na taki adres. Nie wystarczy kliknąć :).

    To zadzwoni, nie macie sie czym zajac ?

  • 8. Data: 2004-12-02 18:37:51
    Od: "pedroz" <p...@g...pl>

    >Jak ktoś tak pisze maila
    >
    >adriana.kieloch małpa wp.pl
    >
    >To jest mało poważny i profesjonalny

    Za to potrafi poprawnie przycinac cytaty i odpowiadac
    w prawidlowy sposob w przeciwienstwie do Ciebie.

    BTW. Nudzi Ci sie?

    --
    pzdr
    pedroz