PracaGrupypl.praca.dyskusje › Media Markt

  • 1. Data: 2002-12-12 21:21:36
    Temat: Media Markt
    Od: p...@o...pl

    Witam!
    Otrzymalem zaproszenie na rozmowe kwalifikacyjna na kierownika dzialu.
    Zanim tam pojde chcialby sie dowiedziec jakie sa tam warunki pracy i placy.
    Czy moze sie ktos orientuje?

    pozdrawiam

    BzzzY

  • 2. Data: 2002-12-13 11:58:05
    Temat: Re: Media Markt
    Od: "Maciej" <m...@p...gazeta.pl>

  • 3. Data: 2002-12-13 13:12:33
    Od: "Janet" <j...@v...gate.pl>

    "Maciej" <m...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]

    Gdzies slyszalem ze kierownik dzialu w MM ma jakies 3 tys na renke ?! Nie
    wiem czy duzo czy malo.

    CU Janet,

  • 4. Data: 2002-12-13 22:00:18
    Od: "Tomasz T. Żuchniewicz" <t...@m...to>

    Użytkownik Janet napisał:

    > Gdzies slyszalem ze kierownik dzialu w MM ma jakies 3 tys na renke ?! Nie
    > wiem czy duzo czy malo.

    Źle słyszałeś. Nie ma 3 tyś na rękę.

  • 5. Data: 2002-12-14 10:01:59
    Od: d...@p...onet.pl

    > Źle słyszałeś. Nie ma 3 tyś na rękę.

    Obje źle słyszeliście, bo jeśli już to 3 tys. na rekę!!!

    nie ma czegoś takiego jak "tyś" chyba że w znaczeniu tyś jest debil!

  • 6. Data: 2002-12-14 15:30:05
    Od: "waldek" <t...@g...net>

    U?ytkownik <d...@p...onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    Nie

    > Obje 1/4 le s?yszeli?cie, bo je?li ju? to 3 tys. na rek?!!!
    >
    > nie ma czego? takiego jak "ty?" chyba ?e w znaczeniu ty? jest debil!

    LOL