PracaGrupypl.praca.dyskusje › Maszyny zastępują człowieka

  • 11. Data: 2009-07-10 17:47:02
    Temat: Re: Maszyny zastępują człowieka
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    news:h37nef$3n4$1@news.dialog.net.pl...
    > W wiadomości news:h36uu3$quc$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>

    > No i co?

    Aby żyć nie muszą wszyscy pracować, ale jeść muszą aby żyć.

    > No i co robić?

    Dobre pytanie.
    Francuzi i parę innych krajów rozwiniętych ograniczyły czas pracy.
    Niestety to jest za mało.
    > --
    > Jotte

    Józek

  • 12. Data: 2009-07-10 19:03:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h37ug9$l19$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Zapominasz o jednej rzeczy!
    Nie zapomina.
    On zwyczajnie nie rozumie.
    Ciasny umysł.

    --
    Jotte

  • 13. Data: 2009-07-10 19:03:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h37uqu$lvo$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > Aby żyć nie muszą wszyscy pracować, ale jeść muszą aby żyć.
    Genialne odkrycie.
    Ale o co chodzi?

    > Dobre pytanie.
    > Francuzi i parę innych krajów rozwiniętych ograniczyły czas pracy.
    Komu i po co?
    Tym co nie pracują to się ograniczyć czasu pracy nie da.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2009-07-10 19:44:06
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h37u65$99i$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > bzdura, jedynie zmieniła harakter jego pracy, ale ideałem jest włąśnie to
    > żeby maszyma pracowała za ciebie, bo ty po co masz pracować, pewnie
    miałbyś
    > masę ciekawszych rzeczy do zrobienia?:O)

    Masz racje, własnie to bym chciał udowodnić.
    Ale moja siła przebicia jest mizerna, dlatego wale głową w mur
    pomimo że jestem wyśmiewany między innymi przez Ciebie!

    > nie rozumiesz sensu kryzysu, kryzys jest całkowicie wymiślony i stworzony
    > przez spekulantów finansowych i nic wspólnego z gospodarką, czy czym
    kolwiek
    > innym nie ma,

    Jesteś w błędzie :)))))))))) ja to świetnie rozumiem, i od paru lat o tym
    wołam.

    > budrzety państw są puste bo pieniądz obecnie jest długiem, którego nie
    można
    > spłacić!!!
    >
    > poszukaj w necie filmów: "Money As Debt" oraz "The Money Masters"
    > i wszystko zrozumiesz i nie będziesz zadawał głupich pytń:O)

    Tak mi przykro:((((((((
    Ale mnie uczyli że niema głupich pytań:))) są tylko głupie odpowiedzi!

    Pozdrawiam
    Józek

  • 15. Data: 2009-07-10 19:45:02
    Od: r...@m...com

    > "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Odwieczna zasada - przeżyje najsilniejszy i najlepiej dostosowany.
    > Chcesz zmienić naturalny bieg rzeczy? Obawiam się, że to utopia :)

    Średnia długość życia jest podobna dla tych i dla tych

  • 16. Data: 2009-07-10 19:50:00
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    > W wiadomości news:h37uqu$lvo$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>

    > Genialne odkrycie.
    > Ale o co chodzi?

    O biedę, kryzys, zwiększające się bezrobocie i próbę zrzucenia
    wszelkich obciążeń na najbiedniejszych!

    > Komu i po co?
    > Tym co nie pracują to się ograniczyć czasu pracy nie da.

    Ale ograniczając czas pracy tym co pracują zmniejszyło by się bezrobocie.
    > --
    > Jotte

    Józek

  • 17. Data: 2009-07-10 19:59:18
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3861g$abn$1@news.onet.pl Józek <s...@p...onet.pl>
    pisze:

    > O biedę, kryzys
    [cut]
    Pytałem o to nonsensowne zdanie, jaką myśl tam usiłowałeś przekazać, jesli w
    ogóle.

    Co ty wygadujesz? W jaki niby sposób?

    --
    Jotte

  • 18. Data: 2009-07-10 20:48:17
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał

    > Zapominasz o jednej rzeczy!
    > Oni też umierają.

    Podobnie jak setki ludzi na świecie.
    Co ma piernik do wiatraka?
    Śmierć też chciałbyś zatrzymać?
    Bo nie wiem, o co Ci biega.

    ?

  • 19. Data: 2009-07-10 20:49:11
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik <r...@m...com> napisał

    > Średnia długość życia jest podobna dla tych i dla tych

    Nie przypuszczałem, że przenośnia może być do tego stopnia niezrozumiała :/

  • 20. Data: 2009-07-10 20:52:52
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > O biedę, kryzys, zwiększające się bezrobocie i próbę zrzucenia
    > wszelkich obciążeń na najbiedniejszych!

    Jakieś konkrety?

    > Ale ograniczając czas pracy tym co pracują zmniejszyło by się bezrobocie.

    Jakim cudem?? Wytłumacz jak 5-latkowi tę genialną tezę.