PracaGrupypl.praca.szukana › Magazynier - Oława

  • 1. Data: 2008-03-28 11:38:10
    Temat: Magazynier - Oława
    Od: HRFace <a...@h...pl>

    HRFACE jest firmą doradztwa personalnego, prowadzącą procesy
    rekrutacji dla firm z kapitałem zagranicznym, inwestujących na terenie
    południowo - zachodniej Polski.

    Dla naszego Klienta, włoskiej firmy działająca w sektorze produkcji
    sprzętu AGD zlokalizowanej w Oławie poszukujemy kandydatów na
    stanowisko:

    Magazynier

    Lokalizacja:
    Oława

    Zakres obowiązków
    - zarządzanie magazynem Surowców i Produktów końcowych.
    - kierowanie ruchem materiałów i zaopatrzeniem linii produkcyjnych
    - rejestracji materiałów przychodzących przy użyciu systemu
    informatycznego
    - przygotowywanie dokumentów magazynowych
    - dbałość o prawidłowe relacje z klientami i dostawcami.

    Wymagania:
    - wykształcenie średnie techniczna,
    - dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, np. w
    sektorze AGD (montaż kuchenek)
    - znajomość norm ISO 9000
    - umiejętność obsługi urządzeń informatycznych biurowych (Microsoft
    Office, Internet)
    - znajomość języka angielskiego i/lub włoskiego

    Idealny kandydat powinien charakteryzować się:
    - zaangażowaniem,
    - komunikatywnością,
    - dyspozycyjnością.

    Oferujemy stabilną pracę w młodym zespole oraz atrakcyjne
    wynagrodzenie. Zapewniamy miesięczne szkolenia we Włoszech oraz miłą
    atmosferę w pracy.

    Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza aplikacyjnego
    zamieszczonego na stronie:

    www.aplikuj.pl
    tel. 0 501 405 804

  • 2. Data: 2008-03-28 12:58:22
    Temat: Re: Magazynier - Oława
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    HRFace pisze:
> [...]
    >
    > Dla naszego Klienta, włoskiej firmy działająca w sektorze produkcji
    > sprzętu AGD zlokalizowanej w Oławie poszukujemy kandydatów na

    Właśnie. POSZUKUJEMY.

    Otóż ta grupa nie służy dla szukających pracownika tylko szukających
    pracy. Poprawcie się i uderzajcie na właściwą grupę.