PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mackenzie Consulting Sp.Z.o.o.

  • 1. Data: 2004-07-19 07:36:19
    Temat: Mackenzie Consulting Sp.Z.o.o.
    Od: "jacek" <j...@g...pl>

    Witam,

    Chcialbym sie z Wami podzielic ciekawą sprawa.
    Od jakiegos czasu kontaktowalem sie z firmą Mackenzie Consulting z Gdanska
    ktora oglasza sie iz posiada wolne miejsca do pracy w UK w roznych zawodach.

    Po jakims czasie, kiedy okazalo sie jednak nie znajde zadnej pracy poprzez
    ta firme poprosilem o wykreslenie moich danych personalnych z bazy Mackenzie
    Consulting.

    Oczywiscie dostalem..... ale pani, ktora odpisala mi, popchnela maila nie
    wycinajac zadnych zdan ze swojej korespondencji ze swoja wspolpracownicą
    Panią Marzeną i wyszlo cos takiego:
    =======
    Oddaję CI tę przyjemność na odpisanię temu gadowi
    Sent: Monday, June 28, 2004 1:39 PM
    To: 'Mackenzie Consulting (Marzena)'
    Subject: RE: Praca w Anglii
    =======

    Czy faktycznie jestem gadem dlatego ze chcialm usuniecia moich danych z bazy
    danych firmy Mackenzie Consulting?

    Bez komentarza

    Jacek

  • 2. Data: 2004-07-19 08:55:17
    Temat: Re: Mackenzie Consulting Sp.Z.o.o.
    Od: "Asia Witek" <a...@u...bcx.pl>

    Użytkownik "jacek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Chcialbym sie z Wami podzielic ciekawą sprawa.

    heh, jak chcesz byc wredny to odpisz grzecznie ze dziekujesz za odpowiedz,
    ale nie wycinaj fragmentu o gadzie tylko odpisz pod tym ;)
    Jak chcesz byc Straszliwie Wredny to te odpowiedz daj do wiadomosci
    przelozonego tych pan albo do ichniego dzialu PR ;)
    Swoja droga maja ciekawa gramatyke w MC.

    pozdr
    Asiek wredna poniedzialkowo ;)

  • 3. Data: 2004-07-19 09:09:53
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    jacek <j...@g...pl> wrote:
    > Pani Marzena napisala do Pani Justyny:
    > =======
    > Oddaję CI tę przyjemność na odpisanię temu gadowi
    > Sent: Monday, June 28, 2004 1:39 PM
    > To: 'Mackenzie Consulting (Marzena)'

    Wysoce nieprofesjonalne zachowanie (albo podłożenie świni) ze strony pani,
    która Ci to podesłała.

    A prawda jest taka, że w każdej firmie klient-pieniacz zostanie nazwany po
    imieniu, nawet jeśli się o tym nie dowie :) "Gad" to i tak dość
    nieszkodliwy epitet. :)

    a.

    --
    -------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
    <aki> sama jestes w pewnym sensie kobieta, wiec powinnas rozumiec

  • 4. Data: 2004-07-19 09:36:15
    Od: "jacek" <j...@g...pl>

> [...]
    >
    > A prawda jest taka, że w każdej firmie klient-pieniacz zostanie nazwany po
    > imieniu, nawet jeśli się o tym nie dowie :) "Gad" to i tak dość

    Tu nie chodzi o szkodliwosc epitetów czy o podkladanie swin. Firma nie
    potraktowala mnie w zaden sposób powaznie czy profesjonalnie. A do tego
    krązace po firmowej sieci nazwewnictwo klienta swiadczą o braku czy to
    dobrego wychowania czy umiejetnosci obslugi komputera. A to nie stawia
    takiej formy w dobrym swietle.

    Pozdr,

    Jacek

  • 5. Data: 2004-07-19 17:49:17
    Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl>

    jacek <j...@g...pl> wrote:
    > Tu nie chodzi o szkodliwosc epitetów czy o podkladanie swin. Firma nie
    > potraktowala mnie w zaden sposób powaznie czy profesjonalnie.

    No przecież to napisałam.

    > A do tego krązace po firmowej sieci nazwewnictwo klienta swiadczą o braku
    > czy to dobrego wychowania czy umiejetnosci obslugi komputera. A to nie
    > stawia takiej formy w dobrym swietle.

    Straszne. Właśnie odkryłeś, że w Firmach pracują Ludzie. :>

    a.

  • 6. Data: 2004-07-19 22:24:14
    Od: "Ghost" <...@...com>

    Użytkownik "Asia Jedrychowska" <a...@g...hell.pl> napisał w
    wiadomości news:cdh1ir$jse$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > No przecież to napisałam.

    > Straszne. Właśnie odkryłeś, że w Firmach pracują Ludzie. :>

    Akurat tutaj odrkyl, ze w _niektorych_ firmach pracuja BUCE.