PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ma ktoś pakiety MLM i by się nimi podzielił ???

  • 11. Data: 2006-07-07 07:39:32
    Temat: Re: Ma ktoś pakiety MLM i by się nimi podz ielił ???
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Thu, 06 Jul 2006 20:40:56 +0200, użyszkodnik Kira
    <c...@e...wytnij.pl> napisał:

    > O widzisz, zaczynasz łapać... :)
    > A w pakietach jest cokolwiek. Raz dostałam własnego eBooka
    > nawet :)

    kupujesz nałogowo pakiety MLM czy ke ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 12. Data: 2006-07-07 15:21:54
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: futszaK [Fri, 07 Jul 2006 09:39:32 +0200]:

    > kupujesz nałogowo pakiety MLM czy ke ???

    Takie hobby mam, lubię rozmawiać z prokuraturą ;) A co?

    Kira

  • 13. Data: 2006-07-07 15:30:37
    Od: "Jacek" <j...@g...pl>

    > nikt mi nie chce ich za darmo wysłać a ciekaw jestem co w środku :>

    napisz na prv - sprzedam w dobrej cenie - wszystkie 4, ktore oferuje kolega
    p...@g...com
    Pamietaj -
    Chcę podzielić się z Tobą czymś niesamowitym

    Ty też możesz mieć niezależną pracę
    nie wychodząc z domu,
    jeśli dołączysz do MLM :):):)

    --
    Jacek - j...@g...pl
    tel.: 505 57 99 63

  • 14. Data: 2006-07-07 16:27:05
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Fri, 07 Jul 2006 17:21:54 +0200, użyszkodnik Kira
    <c...@e...wytnij.pl> napisał:

    > Takie hobby mam, lubię rozmawiać z prokuraturą ;) A co?

    to byś się nimi podzieliła zamiast trzymać dla siebie :P