PracaGrupypl.praca.dyskusje › MLM, Roberto T. Kiyosaki i takie tam

  • 1. Data: 2007-07-21 14:32:35
    Temat: MLM, Roberto T. Kiyosaki i takie tam
    Od: "Jan Stawski" <j...@t...pl>

    Witam.

    Od mniej więcej dwóch dni mieszkańcy Krakowa dostają listy zatytułowane
    "mini kasa", "twój komputer może zarabiać" itp.

    Ostrzegam przed naciągaczami! To są albo piramidy finansowe, albo MLM-y. MLM
    nie działa:

    http://www.merchantsofdeception.com/poland.html

    a piramida jest nielegalna:

    http://www.heise-online.pl/news/item/483

  • 2. Data: 2007-07-23 05:55:42
    Temat: Re: MLM, Roberto T. Kiyosaki i takie tam
    Od: Kuroi Bonza <b...@w...pl>

    On 21-07-07 16:32, in article f7t5fh$ifv$...@a...news.tpi.pl, "Jan
    Stawski" <j...@t...pl> wrote:

    > Witam.
    >
    > Od mniej więcej dwóch dni mieszkańcy Krakowa dostają listy zatytułowane
    > "mini kasa", "twój komputer może zarabiać" itp.
    Ja taki spam w roznych jezykach dostaje z roznych zrodel odkad jestem
    podlaczony do sieci, czyli mnije wiecej od 1994 roku :)

    > Ostrzegam przed naciągaczami! To są albo piramidy finansowe, albo MLM-y. MLM
    > nie działa:
    Dziala I to calkiem niezle, ale zarabiaja na tym wszystkim tylko ci ktorzy
    sa na samej gorze.

    Sa jeszcze MLM dwupoziomowe, w zasadzie bardziej Programy Partnerskie, na
    tym czesto mozna zarobic (np. ZM - sam na tym zarobilem kilka stowek bez
    wielkiego wysilku - co nie znaczy ze zadnego), ale na takich PP zarabia sie
    raczej osobiscie. Z drugiego poziomu sa grosze.
    Takich MLM nie wolno reklamowac w posdtaci spamu. Jak ktos Cie przyspamuje z
    propozycja przystapienia do takiego MLM warto napisac do tworcy programu
    partnerskiego. Spamer prawdopodobnie przestanie w programie dzialac. W
    Zlotych Myslach osobiscie znam takie przypadki.

    > a piramida jest nielegalna:
    Fakt. Choc tez tworcy niezle swego czasu na piramidach zarabiali... :(

    --
    Dariusz
    Nie daj się wyprzedzić! http://www.kaizen-edu.com

  • 3. Data: 2007-07-23 13:11:51
    Od: Lech <L...@L...inv>

    Jan Stawski wrote:

    > Od mniej więcej dwóch dni mieszkańcy Krakowa dostają listy zatytułowane
    > "mini kasa", "twój komputer może zarabiać" itp.

    Normalne listy papierowe?

    > Ostrzegam przed naciągaczami! To są albo piramidy finansowe, albo MLM-y.
    > MLM nie działa:
    >
    > http://www.merchantsofdeception.com/poland.html

    Akurat. Działa i to dobrze, ale zależy jaki MLM. Amway działa, ale kiepsko.
    To znaczy sam ma miliardy dolarow obrotu (co kloci sie z twoim 'nie działa')
    ale zarobic tam ciezko - choc da sie (zobacz
    http://www.arystoteles.pl/nmf/YaBB.cgi?board=amway;a
    ction=display;num=1156337246 )
    Czytalem ta ksiazke o ktorej piszesz - faktycznie wstrzasajaca - tu masz
    wiecej o niej:
    http://www.arystoteles.pl/nmf/YaBB.cgi?board=amway;a
    ction=display;num=1161588392
    i o filmie (moim zdnaiem kiepskim)
    http://www.arystoteles.pl/nmf/YaBB.cgi?board=amway;a
    ction=display;num=1088384260
    i takie wstrzasajace swiadectwo:
    http://www.arystoteles.pl/nmf/YaBB.cgi?board=amway;a
    ction=display;num=1181315316

    Ale MLM to nie tylko Amway, nie zapominaj o tym.

    Co do Roberta Kiyosaki - http://www.arystoteles.pl/kiyosaki.php -
    to mimo ze pochwala MLM,
    zapewne nie ma nic wspolnego z tymi piramidkami, uzyli tylko jego nazwiska
    dla dodania sobie autorytetu.

    > a piramida jest nielegalna:
    >
    > http://www.heise-online.pl/news/item/483

    To fakt.