PracaGrupypl.praca.szukana › MIELEC - informatyk-sieciowiec ewent. automatyk

  • 1. Data: 2003-08-13 11:35:40
    Temat: MIELEC - informatyk-sieciowiec ewent. automatyk
    Od: "VISIOner" <V...@o...pl>

    Szukam pracy w Mielcu (przeprowadzka z Krakowa):
    - wykszt. wyższe - 11 lat stażu
    - helpdesk (Microsoft)
    . projektowaniu, modernizacji i wdrażaniu sieci informatycznych i
    automatycznych,
    . zarządzanie i administrowanie siecią informatyczną LAN/WAN w dużej firmie
    (ponad 1200 hostów),
    . administrowanie sprzętem sieciowym i komputerowym
    - kursy specjalistyczne CISCO (ICRC, DCN, MCNS)
    . monitoring sieciowy,
    . nadzór nad utrzymaniem w technicznej sprawności oraz programowanie
    urządzeń sieciowych (Cisco, HP, 3Com, Microsens),
    . doświadczenie przy tworzeniu dokumentacji technicznych (AutoCAD, Visio)
    . rzeczoznawca w zakresie sprzętu komputerowego oraz maszyn i urządzeń
    elektronicznej techniki obliczeniowej
    - wykładowca na kursach informatycznych (kurs pedagogiczny)
    . pracownia projektowa AKPiA: projektowanie układów automatycznej regulacji
    i sterowania - projekt, specyfikacja, dokumentacja techniczna, nadzór
    autorski, uruchomienie (4 lata)
    . serwis wag elektronicznych opartych na układach tensometrycznych, dozór,
    remonty, modernizacje i instalacje (3 lata),
    - wojsko - przeniesiony do rezerwy
    . podstawowa znajomość języka angielskiego
    - prawo jazdy kat B
    - po trzydziestce, żonaty , 1 dziecko

    O szczegóły proszę pisać : m...@m...hts.com.pl

  • 2. Data: 2003-08-13 12:28:18
    Od: "ES" <e...@i...pl>

    A do Zielonej Góry czasem nie chcesz się przeprowadzić?
    Edek.

  • 3. Data: 2003-08-15 12:44:50
    Od: Nahia <n...@o...pl>

    ES, e...@i...pl
    On Wed, 13 Aug 2003 14:28:18 +0200:

    > A do Zielonej Góry czasem nie chcesz się przeprowadzić?

    A dlaczego? Bo ja w Zielonej Gorze juz jestem... ;)

    > Edek.

    pzdr.
    Nahia