PracaGrupypl.praca.szukana › [MCP MCSA CCNA] Administrator/Informatyk Kraków, Katowice

  • 1. Data: 2004-09-13 07:57:19
    Temat: [MCP MCSA CCNA] Administrator/Informatyk Kraków, Katowice
    Od: i...@v...pl

    Witam, mam 23 lata i jestem studentem Informatyki poszukuje pracy jako
    Administrator/Informatyk w Krakowie, Katowicach lub pomiedzy tymi miastami.
    Posiadam doświadczenie we wdrożeniu Active Directory oraz administracji
    serwerami firmy Microsoft.

    CV:

    Windows 98/2000/XP, Windows Server 2000/2003, Linux (RedHat), Cisco IOS.
    ISA Server 2000, Outpost fiewall
    Exchange 2000, Merak Server
    Protokoły (IP, IPX, RIP, IGRP, OSPF).
    Znajomość urządzeń sieciowych, budowy oraz konfiguracji sieci LAN/WAN.
    Oracle (PL/SQL), MySQL, MS SQL (podstawy), SQL.
    C, C++, Delphi, Bash, Perl
    Office 2000/XP/2003.
    Prawo jazdy kategorii B.

    Angielski: rozumienie dokumentacji technicznej.

    Certyfikat MCP, MCSA oraz w trakcie przygotowań do CCNA (ukończony 2 letni kurs
    cisco). Szkolenie z SBS 2003.

    Zdane egzaminy:
    Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows 2000 Professional
    Installing, Configuring, and Administering Microsoft Windows 2000 Server
    Managing a Microsoft Windows 2000 Network Environment
    Installing, Configuring, and Administering Microsoft Exchange 2000 Server

    Zainteresowane osoby/firmy proszę o kontakt: i...@v...pl

  • 2. Data: 2004-09-14 11:15:38
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    przestrzegaj regol na grupie, nie wysylaj dwa razy

  • 3. Data: 2004-09-14 13:19:36
    Od: i...@v...pl

    > przestrzegaj regol na grupie, nie wysylaj dwa razy

    Ta reguła nie tyczy się tej grupy. Nieodpowiednie byłoby wysłanie tego samego
    ogłoszenia kilka razy dziennie. Natomiast powtórzenie ogłoszenia co kilka dni ma
    na celu pokazanie że ogłoszenie jest nadal aktualne.

    Pozdrawiam, Marcin Pitala