PracaGrupypl.praca.szukana › <<== MARKETING, sprzedaż DOŚWIADCZENIE ==>>

  • 1. Data: 2004-09-13 07:51:53
    Temat: <<== MARKETING, sprzedaż DOŚWIADCZENIE ==>>
    Od: "Ewa " <v...@g...pl>

    Posiadam kilkuletnią praktykę w marketingu i sprzedaży B2B zdobyte w sektorze
    reklamowym, FMCG, nieruchomości. Jestem osobą wytrwałą, operatywną i zdolną
    do budowania długoterminowych relacji z klientem i współpracownikami.
    Mam doświadczenie w:
    - kreowaniu, wdrażaniu i nadzorowaniu nad realizacją polityki marketingowej
    firmy,
    - koordynacji i zapewnianiu spójności działań sprzedażowych i marketingowych,
    - identyfikacji, ocenie i rozwoju nowych możliwości rynkowych,
    - przeprowadzaniu szkoleń i prezentacji,
    - rekrutacji, szkoleniu i prowadzeniu oraz motywowaniu zespołu,
    - pozyskiwaniu i negocjowaniu nowych kontraktów, przygotowywaniu ofert oraz
    koordynacji procesu przetargowego,
    - doradzaniu i rozpoznawaniu potrzeb klientów,
    - zapewnieniu obecności informacji o produktach firmy w mediach.

    CV prześlę na życzenie
    Kontakt: v...@g...pl
    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2004-09-13 07:54:58
    Temat: Warszawa<<== MARKETING, sprzedaż DOŚWIADCZENIE ==>>
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 3. Data: 2004-09-13 07:55:03
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 4. Data: 2004-09-13 07:55:15
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 5. Data: 2004-09-13 07:55:16
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 6. Data: 2004-09-13 07:55:25
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 7. Data: 2004-09-13 07:55:31
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 8. Data: 2004-09-13 07:55:38
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 9. Data: 2004-09-13 07:55:49
    Od: "Ewa " <v...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 10. Data: 2004-09-13 07:57:08
    Temat: Re: <<== MARKETING, sprzedaż DOŚWIADCZENIE ==>>
    Od: "Alice" <a...@w...pl>

    Naprawde wystarczy jak napiszesz tylko jeden raz