PracaGrupypl.praca.szukana › MAILING 248 TYS. Uzytkownikow!!

  • 1. Data: 2006-04-12 17:58:41
    Temat: Re: MAILING 248 TYS. Uzytkownikow!!
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    A nazwę grupy przeczytałeś czy za trudne było?

  • 2. Data: 2006-04-12 21:55:18
    Temat: MAILING 248 TYS. Uzytkownikow!!
    Od: "Tomek" <b...@g...pl>

    Witam,
    do zaoferowani mam mailing do 248 tys. uzytkownikow!

    Tanio!

    http://www.allegro.pl/item97987394_mailing_248_tysie
    cy_uzytkownikow_statystyki_.html

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-04-14 00:09:45
    Od: Piotr Kiedrzyński <p...@w...pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 23:55:18 +0200, Tomek napisał(a):

    > Witam,
    > do zaoferowani mam mailing do 248 tys. uzytkownikow!
    Właśnie przed chwilą wysłałem informację do Allegro o naruszeniu
    przez ciebie zasad tego serwisu aukcyjnego. Mam nadzieję, iż twoją
    aukcję usuną szybko.

    --
    Tym razem bez pozdrowień -
    Piotr Kiedrzyński

  • 4. Data: 2006-04-14 08:39:46
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    Piotr Kiedrzyński napisał(a):

    > Właśnie przed chwilą wysłałem informację do Allegro o naruszeniu
    > przez ciebie zasad tego serwisu aukcyjnego. Mam nadzieję, iż twoją
    > aukcję usuną szybko.

    Jakie on zasady naruszył poza tym, że jest piep* spamerem a na takie
    zgłoszenia Allegro nie reaguje? Pomijam fakt, że wpisanie w przeglądarce
    www.kid.pl nie daje jakichś rewelacyjnych efektów :>

  • 5. Data: 2006-04-14 14:34:18
    Od: Piotr Kiedrzyński <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 14 Apr 2006 10:39:46 +0200, Juzek Kocimientka napisał(a):

    > Jakie on zasady naruszył poza tym, że jest piep* spamerem a na takie
    > zgłoszenia Allegro nie reaguje? Pomijam fakt, że wpisanie w przeglądarce
    > www.kid.pl nie daje jakichś rewelacyjnych efektów :>

    Poczytaj sobie regulamin Allegro (zwłaszcza w kwestii spammingu). A z
    ich reagowaniem to różnie bywa; czasami bardzo szybko wyciągają
    konsekwencje w stosunku do delikwenta, czasami nie.

    --
    Pozdrawiam -
    Piotr Kiedrzyński

    --