PracaGrupypl.praca.dyskusje › Londyn, Informatyk z opcja programisty (lub odwrotnie)

  • 11. Data: 2007-10-15 21:51:23
    Temat: Re: Londyn, Informatyk z opcja programisty (lub odwrotnie)
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 15 Paź, 19:00, Any User <u...@a...pl> wrote:

    > Ale na zmywaku doświadczenia się nie zrobi, a płaca rozwijająca i
    > odpowiedzialna, nawet jeśli słabo płatna, może zaowocować w przyszłości
    > lepszymi perspektywami.

    programista jako londynski ciec od pctow, tabelek i makr w excelu oraz
    wymiany tonerow ze stawka z polskiej dolnej warstwy stanow srednich? I
    to jeszcze - "praca rozwijajaca i odpowiedzialna"? Chyba sobie robisz
    jaja.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 12. Data: 2007-10-16 10:56:18
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    jeden taki dureń pisze:

    > Ale na zmywaku doświadczenia się nie zrobi, a płaca rozwijająca i
    > odpowiedzialna, nawet jeśli słabo płatna, może zaowocować w przyszłości
    > lepszymi perspektywami.

    Praca rozwijająca i odpowiedzialna nie będzie słabo płatna. A zwłaszcza
    _tak_ słabo płatna.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    How many WASPs does it take to change a light bulb?
    Two. One to change the bulb and one to mix the drinks.

  • 13. Data: 2007-10-16 12:36:40
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    jak kkoledzy wyzej napisali, jest to stawka dla słabo płatnych zawodów
    czyli tego co w pl jest okreslane zmywakiem.
    za tę stawkę oczywiscie da sie przeżyc, ale w pl za (porównawczo) 1200
    zł miesięcznie też przeżyjesz.

    Ale z drugiejstrony jezeli myslisz o emigracji, to na pewno jest to
    dobry punkt zaczepienia.
    http://www.jobsearch.co.uk/search.cgi?sr=205&r=&cat=
    23&ro=&cat=&keywords=vba

    spróbuj np tego linka, w kategorii podałem wyłącznie information
    technology i vba w great london, w wiekszości poniżej 25k rocznie nie
    schodzi. poszukaj, przemysl, i decyduj sam. ta stawka którą podałes jest
    niziutka.

    dodam, że jezeli przy salary nie masz innej informacji a kwota podawana
    jest w tysiącach, to na ogół dotyczy to wynagrodzenia rocznego, na ogół
    płatne miesięcznie (12 wypłat w roku) lub co cztery tygodnie (13 wypłat
    w roku). Jezeli masz kod pocztowy, to warto sobie wyszuakac np. w
    maps.google.co.uk jaka to okolica i jak jest z łatwością dojazdu (raczej
    bym się nastawiał na metro, bo to w sumie najszybszy środek lokomocji)
    Ale o tych sprawach to mozesz poczytac w licznych sewisach typu londek.pl

    --
    to tylko moje zdanie,
    taki skrót myślowy

  • 14. Data: 2007-10-16 14:33:32
    Od: Bart Ogryczak <B...@g...com>

    On Oct 15, 1:10 pm, keisho <a...@...stopce.pl> wrote:

    > Ich wstepna propozycja oscyluje w okolicy 7.5L/h

    Jaja sobie robia.

  • 15. Data: 2007-10-16 18:56:22
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    grom@x <gromax@_USUN_.interia.pl> wrote:
    > http://www.jobsearch.co.uk/search.cgi?sr=205&r=&cat=
    23&ro=&cat=&keywords=vba

    dobrym serwisem do szukania pracy w IT jest www.jobserve.com

    B.

  • 16. Data: 2007-10-18 14:47:04
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <1...@i...googlegroups.c
    om>,
    Bart Ogryczak <B...@g...com> wrote:

    > Jaja sobie robia.

    Mhm. To chyba jest cos w okolicach placy minimalnej.

    TA