PracaGrupypl.praca.dyskusje › Linux czy Windows

  • 21. Data: 2003-10-23 07:35:03
    Temat: Re: Linux czy Windows
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    motto...

    > Nie chciałbym się bawić
    > w jakąś wyrocznię i nie powiem czy przełom (50% pingwinków)
    > nastąpi już w tym dziesięcioleciu czy dopiero w następnym. Jedno
    > można uznać za pewnik, nastąpi to niebawem.

    No, wybieganie wprzód o prawie 10 lat to już zakrawa na zapędy
    science-fiction w dzisiejszych czasach.

    adam
    --
    rectifier[X]mesa.eu.org | e-mail (change [X] into @)
    www.mesa.eu.org | my b&w photographs

  • 22. Data: 2003-10-23 07:40:02
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Misiek...

    > U mnie w Holandii dystrybucja
    > Linuxa w sklepie kosztuje prawie tyle samo co M$.

    Może słabo szukałeś?

    W Polsce co chwilę są wydawane gazetki z dystrybucjami
    (za circa 25zł), nie chce mi się jakoś wierzyć, żeby
    w Holandii nie chciało się nikomu tego wydać, nawet
    parokrotnie drożej.

    Stałe łącza rzeczywiście są tak drogie? Wszędzie się
    słyszy, że w Polsce są najdroższe, a większość ludzi
    raczej stać na wydatek rzędu 40-50zł miesięcznie (tylko
    niestety niewielka część ma taką możliwość). Niewiele
    mniej kosztuje typowy abonament telefoniczny, typowy
    abonament kablowej TV z kolei raczej porównywalnie.

    adam

  • 23. Data: 2003-10-23 08:54:22
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    "DecatonE" <n...@s...mesa.eu.org> wrote in message
    > Misiek...

    > Może słabo szukałeś?

    W ogole nie szukalem. Po prostu popatrzylem na polke ;-)

> [...]
    > (za circa 25zł), nie chce mi się jakoś wierzyć, żeby
    > w Holandii nie chciało się nikomu tego wydać, nawet

    Stale lacza nie sa drogie (od 15 euro/mc wzwyz, 32 KBs). Drogie sa stale i
    szybkie lacza, takie ze CD nie laduje sie pol dnia ale kilkadziesiat minut.

    Misiek

  • 24. Data: 2003-10-23 09:16:56
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    Misiek...

    > W ogole nie szukalem. Po prostu popatrzylem na polke ;-)

    No to Twoja wypowiedź na temat ceny nie jest zbyt reprezentatywna.. :))

    > Stale lacza nie sa drogie (od 15 euro/mc wzwyz, 32 KBs). Drogie sa
    > stale i szybkie lacza, takie ze CD nie laduje sie pol dnia ale
    > kilkadziesiat minut.

    Acha... rozumiem. W takim Krakowie za 100-200zł raczej można mieć
    przyzwoite jak na domowe warunki i potrzeby.

    adam

  • 25. Data: 2003-10-23 09:43:32
    Od: "Misiek" <m...@p...net>

    > Misiek...

    > No to Twoja wypowiedź na temat ceny nie jest zbyt reprezentatywna.. :))

    Cena byla prawdziwa, jakies 180 euro za dwa ladne pudla.

    > Acha... rozumiem. W takim Krakowie za 100-200zł raczej można mieć
    > przyzwoite jak na domowe warunki i potrzeby.

    No tak, ale 15 euro to jest godzina pracy, a za 10% pensji... to takich
    drogich nie ma ;-)

    Misiek

  • 26. Data: 2003-10-23 10:23:32
    Od: e...@w...pl (cataztrof)

    Piotr Piwko dnia 21 paz 2003 uderzyl(a) kolejno klawisze:

    >Witam grupowiczow
    >Jak myslicie co bedzie bardziej przyszlosciowe dla programisty? Linux
    >czy Windows? Pod co warto uczyc sie tworzyc oprogramowanie? Dziekuje za
    >wszelkie sugestie

    Nie ma znaczenia - programista uczy sie CALE zycie
    i NA TO sie przygotuj - naucz sie uczyc - szybko i bezbolesnie....

    Pzdrwm

    Woocash

    Ps. teoria programowania tez jest wazna - ale myslenia
    nie zastapi ;)

  • 27. Data: 2003-10-23 10:31:01
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    cataztrof...

    > Ps. teoria programowania tez jest wazna - ale myslenia
    > nie zastapi ;)

    Tylko widzisz, nie można złapać teorii programowania bez myślenia,
    natomiast zbyt wielu nie jest uświadomionych, że nie można programować
    posługąc się jedynie myśleniem a nie znając choćby podstaw teorii.

    Oba czynniki są niezbędne. Większości programistów imo brakuje podstaw
    teoretycznych (złożoność obliczeniowa, modele obliczeń, dowodzenie
    poprawności programow etc. etc.).

    adam

  • 28. Data: 2003-10-23 13:39:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >IMHO na dzis PHP, na jutro Java. Nie ma powodu by ograniczac sie do
    >Windowsa lub Linuxa, przyszlosc to urzadzenia przenosne i prznosnosc
    >kodu oraz danych.
    Jeśli przyszłość to raczej bez javy

  • 29. Data: 2003-10-23 13:42:50
    Od: "AnTyCh" <a...@i...n0spam.pl>

    Konik Bujany wrote:
    > Jeśli przyszłość to raczej bez javy

    Opamietaj sie czlowieku z tym htmlem i rozwin swoja mysl.

    --
    Karol, ICQ# 75033121 GG# 5133378 | ircnet #prgk

  • 30. Data: 2003-10-23 13:43:00
    Od: "Konik Bujany" <k...@p...invalid>

    >Oba czynniki są niezbędne. Większości programistów imo brakuje podstaw
    >teoretycznych (złożoność obliczeniowa, modele obliczeń, dowodzenie
    >poprawności programow etc. etc.).
    Śmiechu warte.