PracaGrupypl.praca.dyskusje › LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!

  • 41. Data: 2006-10-06 16:06:01
    Temat: Re: LUDU NA BARYKADY ZA BALCEROWICZA!
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    jerry napisał(a):

    > bo przecież KAżDY pracownik hipermarketu wie co to DOBROBYT

    Zanim zaczniesz znow pie...rzyc, spytaj sie ktoregokolwiek pracownika
    hipermarketu - czy woli pracowac na obecnych warunkach, czy byc
    bezrobotny.

    --

    glos

  • 42. Data: 2006-10-06 18:29:47
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: jerry [Fri, 06 Oct 2006 13:30:41 +0200]:

    > bo przecież KAżDY pracownik hipermarketu wie co to DOBROBYT

    Oczywiście że wie. Codziennie ogląda go w koszykach klientów.

    KiraŽ

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 43. Data: 2006-10-06 18:31:00
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Sheer [Fri, 06 Oct 2006 10:20:30 +0200]:

    > NIE POMAGALI TRZYMAĆ ZA MORDĘ POLAKÓW!

    Yep. Patrzyli, uczyli się, i wolą teraz na własną rękę.
    (Dokładna lektura wypocin pisemnych wyjaśnia powyższe)

    KiraŽ

  • 44. Data: 2006-10-07 07:13:12
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:
    > Zanim zaczniesz znow pie...rzyc, spytaj sie ktoregokolwiek pracownika
    > hipermarketu - czy woli pracowac na obecnych warunkach, czy byc
    > bezrobotny.

    tia, to jest właśnie JEDYNA alternatywa wypracowana przez dotychczasowy
    układ REPUBLIKI BANANOWEJ na czele ze słodkopierdzącym pięknym Olo!

    a może wolałby pracować w firmie która oferuje przynajmniej w połowie takie
    warunki jakie mają pracownicy hipermarketów w Niemczech, Francji, Anglii
    czy Kanadzie?

    --
    Sheer

  • 45. Data: 2006-10-07 07:18:19
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    CÓZ TO - RĘKA CI SIĘ TRZĘSIE I WYSYŁASZ TRZY TAKIE SAME POSTY?

    glosnetu wrote:

    > w ramach walki z komunizmem robily doktoraty na komunistycznych
    > uczelniach. A na to nie pozwalano "wrogom ustroju". Wiec?

    na komunistycznych czyli w szkołach ideologicznych PZPR
    doktoraty na temat "szkodliwości zgniłego imperializmu amerykańskiego i
    wywrotowych sił plugawej reakcji skierowanych przeciwko władzy
    radzieckiej" :P

    a Kwach to nawet mgr nie zrobił

    --
    Sheer

  • 46. Data: 2006-10-07 07:25:19
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:

    > Co ma UE do USA, glabie?

    znajomi Milera są tu wspólnym mianownikiem

    ktoś musiał wykończyć niesprzedajnego Papałę
    pomogli uciec Mazurowi z więzienia
    ochraniają Mazura w USA
    na ponad pół roku ufundowali Milerowi stypendium w USA tuż po sromotnym
    odejściu ze sceny politycznej

    Miler anulował KONTRAKT GAZOWY Z NORWEGIĄ
    Miler gorąco przyjaźnił się ze Szredderem
    Szredder podpisał z Putinem kontrakt na RURĘ POD BAŁTYKIEM

    Rosja szantażuje Polskę przykręceniem kurka

    --
    Sheer

  • 47. Data: 2006-10-07 07:28:54
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    glosnetu wrote:
> [...]

    a czy Jan Maria Rokita nie był czasem ministrem AWS ?????!!!!!!!!!! :P

    --
    Sheer

  • 48. Data: 2006-10-07 07:44:23
    Od: Sheer <s...@v...pl>

    camel wrote:

    > Putin jest zajęty swoimi sprawami. Pewnie się zdziwisz, ale malutka
    > Polska nie jest jego głównym zainteresowaniem.

    Rządzący Rosją to teraz ARYSTOKRACJA - to dumna elita dumnego narodu -
    państwa które znów jest główną siłą świata!
    Rządzący Rosją mają klasę i charakter - ZAWSZE SŁUŻYLI SWEJ OJCZYŹNIE -

    w przeciwieństwie do tych SPRZEDAJNYCH SZMAT
    byłych komuchów w Polsce - jak Kwach i Miler -

    tymi DUPKAMI PANOWIE na Kremlu sobie nawet tyłka nie chcą wytrzeć bez
    odrazy!

    Putin kazał klęczeć Kwaśniewskiemu przy swoim tronie a potem dał łaskawie
    usiąść na malutkim stołeczku obok!

    natomiast prezydenta Kaczyńskego traktuje POWAŻNIE!

    w Dzienniku ukazał się wywiad z Glebem Pawłowskim - nieformalnym doradcą
    administracji prezydenta Władimira Putina - (specjalnie dla Dziennika) i
    zauważył on tam:
    "w Polsce doszło teraz do pewnej konsolidacji władzy"

    --
    Sheer

  • 49. Data: 2006-10-07 08:24:48
    Od: "Józek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: jerry [Fri, 06 Oct 2006 13:30:41 +0200]:

    > Oczywiście że wie. Codziennie ogląda go w koszykach klientów.
    >

    > KiraŽ

    Z tego wszystkiego prawda jest tylko jedna,
    Solidarność była tylko w latach 1980 - 1982.
    Później robotnika nie dopuszczono nigdzie,
    Wedle przysłowia "zrobił swoje........."

    Józek

  • 50. Data: 2006-10-07 14:14:17
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "glosnetu" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    com
    > czat z JK z 22.03.2004 (gazeta.pl):
    > - Czy jest Pan gotów założyć koalicję z Samoobroną?
    > - Nie. My byliśmy głównym wrogiem Samooobrony do niedawna.

    nie dyskutuj z ignorantem, na pewno nie jest to osoba aktywna zawodowo, bo
    wowczas inaczej postrzegalaby rzeczywistosc...

    i taki maly dodatek, czyje to slowa...

    1. Nie będę premierem, gdy mój brat będzie prezydentem.
    2. Dla mnie, raz dane słowo, jest święte...
    3. Nie będzie koalicji z Samoobroną.
    4. Samoobrona jest tworem byłych oficerów służb bezpieczeństwa.
    5. Cieszę się, że będę na pierwszej linii walki z Samoobroną.
    6. My w kolejnej kompromitacji i w otwieraniu Samoobronie drogi do władzy w
    Polsce uczestniczyć nie będziemy.
    7. Andrzej Lepper udowodnił, że ma za nic prawo i jest politycznym
    awanturnikiem. Poparcie PISu dla tego polityka w jakiejkolwiek sytuacji
    jest nierealne.
    8. Nie poprzemy nikogo z wyrokiem sądu lub przeciwko komu toczą się sprawy
    sądowe. To jest sprzeczne z ideałami PIS.
    9. W-ce minister sprawiedliwości nie ścigał i nie osadzał w więzieniu
    działaczy opozycji w latach 70.
    10. Nie zmienia się ordynacji wyborczej na krótko przed wyborami.
    11. Nie podniesiemy akcyzy na paliwa.
    12. Wybudujemy trzy miliony mieszkań.
    13. Wprowadzimy szybko niższe podatki.
    14. To będzie tanie państwo, zredukujemy administrację.
    15. Wycofamy wojsko polskie z Iraku.
    16. Marcinkiewicz, to premier na całą kadencję.
    17. Pomożemy Stoczni (UE chce zwrotu 4 mld).
    18. Afera bilboardowa.
    19. Chcemy koalicji z PO.
    20. PO jest w koalicji z SLD.
    21. To wszystko wina PO i SLD.
    22. Nie bedzie TKM-u.
    23. Moja teczka jest sfałszowana.
    24. Większość byłych szefów dyplomacji była na usługach KGB.
    25. Prawie 200 km autostrad w 2006, to nasza zasługa.
    26. Tylko 6 km autostrad w 2007, to wina SLD.

    pozdr
    pioter