PracaGrupypl.praca.szukana › ŁÓDŻ - Grafik WWW/TV - 7 lat w zawodzie!

  • 1. Data: 2004-04-02 18:01:35
    Temat: ŁÓDŻ - Grafik WWW/TV - 7 lat w zawodzie!
    Od: ".:kolor:." <k...@U...onet.pl>

    Poszukuję stałej pracy bądź zleceń w Łodzi.
    Wyspecjalizowałem się w tworzeniu layout'ów, grafiki ekranowej WWW i TV,
    identyfikacji wizualnych, witryn internetowych oraz prezentacji
    multimedialnych - 7 lat stażu pracy i wyższe wykształcenie plastyczne
    Zainteresowanych proszę o kontakt e-mail (trzeba wyciąć "antyspam" z adresu)
    bądź telefon pod nr.506481337
    --
    Pozdrawiam,
    MD