PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM i CV przez email

  • 51. Data: 2008-04-09 08:59:05
    Temat: Re: LM i CV przez email
    Od: Karol <k...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > jak widze, jesteś typowym użytkownikiem .doc który ze zrozumieniem
    > czegokolwiek ma kłopoty wielkie.
    > Wywalenie CV jest nie z powodu uzycia akurat .doc-a, tylko za
    > założenie z góry, że to własciwy format. Takie postepowanie oszczędza
    > czas zarówno rekrutera, jak i rekrutowanego.

    Jeśli nie podałeś formatu w jakim chcesz to dostać, to wybacz ale nie
    każdy jest wróżką. Skoro nic nie mówisz na ten temat to znaczy, że jest
    to Ci obojętne. Wtedy wysyła się w formacie najwygodniejszym dla
    wysyłającego. Wielu ludzi nie ma zainstalowanego open ofice albo jakiejś
    drukarki pdf więc najwygodniej im posłać właśnie doc.

    Karol

  • 52. Data: 2008-04-09 11:33:43
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > A Trzypion uważa, że tak właśnie należy postępować. Ponieważ aplikant,
    > zakładający, że Trzypion potrafi posługiwać się komputerem, czyni
    > nieuprawnione założenie, i za to mu się należy.

    spokojnie :O) tego trzpiona to znam z wcześniejszych dyskusji,
    to w jego firmie 2+2 nie zawsze równa się 4:O) (to zależy kto liczy i w
    jakim systemie:O)
    oraz u niego pole grawitacyjne zakrzywia przestrzeń tak że proste równoległe
    się przecinają:O)

    nie zdziwił bym się gdyby ten człowiek pracował na kierowniczym stanowisku,
    znam z doświadczenia takie przypadki, protegowany wielkiego brata bez szkoły
    (były kierownik PGRu czy TWuch:O(

  • 53. Data: 2008-04-09 13:52:47
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 09 Apr 2008 00:24:34 +0200, Maciej Bojko
    <m...@g...com> wrote:

    >A Trzypion uważa, że tak właśnie należy postępować. Ponieważ aplikant,
    >zakładający, że Trzypion potrafi posługiwać się komputerem, czyni
    >nieuprawnione założenie, i za to mu się należy.

    Wnkioskowanie, jak to zwykle u Ciebie - wyłacznie na 'faktach'
    obessanych z palucha.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 54. Data: 2008-04-09 13:54:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Wed, 09 Apr 2008 10:59:05 +0200, Karol <k...@o...pl> wrote:

    >Jeśli nie podałeś formatu w jakim chcesz to dostać, to wybacz ale nie
    >każdy jest wróżką.

    No nie każdy.

    >Skoro nic nie mówisz na ten temat to znaczy, że jest
    >to Ci obojętne.

    Nie znaczy. Własnie dokonałeś tego, co docownicy - nieuprawnionego
    założenia.

    >Wtedy wysyła się w formacie najwygodniejszym dla
    >wysyłającego. Wielu ludzi nie ma zainstalowanego open ofice albo jakiejś
    >drukarki pdf więc najwygodniej im posłać właśnie doc.

    I dlatego tacy nie pracuja u mnie.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl GG: 3524356

  • 55. Data: 2008-04-09 14:10:24
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT gargamel pisze:

    > to znaczy?

    Nie dziwię się, że mało kto odpowiadał, jeśli w odpowiedzi na ofertę
    zamieszczałeś tylko adres strony z CV, nie CV samo w sobie.

    Jubal (jeśli było inaczej -- pisz jaśniej)

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    It's better to burn out than to fade away.

  • 56. Data: 2008-04-09 14:11:04
    Od: Karol <k...@o...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > No nie każdy.

    Cieszę się, że się zgadzamy w tej kwestii ;)

    > Nie znaczy. Własnie dokonałeś tego, co docownicy - nieuprawnionego
    > założenia.

    Moim zdaniem założenie było uprawnione.
    Już uzasadniam.
    Dla własnej wygody jeśli bym chciał dokumenty w konkretnym formacie to
    bym wyraźnie to zaznaczył.
    Oszczędziłoby mi to odpowiadania na zbędne pytania ludzi kombinujących
    jak Ty.
    Wtedy z czystym sumieniem mógłbym automatem odsiewać inne załączniki niż
    te w wymienionym formacie, od razu odsiew nie umiejących czytać :D
    I według mnie najważniejsze, szanuję osobę która chce odpowiedzieć na
    moje ogłoszenie, nie stosując nie jasnych reguł.
    A jeśli nie podałem formatu to wyślij w dowolnym, najwyżej poproszę o
    inny jeśli mi się nie uda otworzyć.

    > I dlatego tacy nie pracuja u mnie.

    Chyba, że jest to jakiś rodzaj testu psychologicznego na wejściu, ale co
    on ma sprawdzać? Brak samodzielności? Latanie z każdą pierdułką do szefa?
    Chyba że, tak lubisz.

    Karol

  • 57. Data: 2008-04-09 15:36:31
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > Nie dziwię się, że mało kto odpowiadał,

    ja nie twierdzie ze mało kto odpowiada, mam nawet na stronie podgląd kto i
    keidy i ile razy stronę obejrzał, wiec sie nie domyślam

    > jeśli w odpowiedzi na ofertę
    > zamieszczałeś tylko adres strony z CV, nie CV samo w sobie.

    cv samo w sobie? co to takiego?

    skoro zamieściłem adres strony www cv (czy inaczej nazywając to linkiem) to
    jest to równoznaczne z wysłaniem cv, tylko wtedy źródłem nie jest serwer
    pocztowy a serwer www, czym nie trzeba sobie nawet głowy zawracać)

    teraz zrozumiałeś?

  • 58. Data: 2008-04-09 17:23:46
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    gargamel wrote:

    > skoro zamieściłem adres strony www cv (czy inaczej nazywając to linkiem) to
    > jest to równoznaczne z wysłaniem cv

    nie jest, w dodatku nie jest zbyt grzeczne jesli proszono o wysylke poczta

    > tylko wtedy źródłem nie jest serwer
    > pocztowy a serwer www, czym nie trzeba sobie nawet głowy zawracać)

    nawet jesli ktos ma dobra wole kliknac w link do nieznanego serwera
    mimo prosby o przeslanie poczta, to nie zawsze ma taka mozliwosc
    z roznych wzgledow

  • 59. Data: 2008-04-09 18:14:04
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > nawet jesli ktos ma dobra wole kliknac w link do nieznanego serwera
    > mimo prosby o przeslanie poczta, to nie zawsze ma taka mozliwosc
    > z roznych wzgledow

    dobrą wolę kliknąć? to dobrze jaśnie pan ma dobrą wolę pocztę odbierać,
    jeśli takiej woli nie ma to za bardzo się tym nie przejmę:O)

    a z serwerem to najlepiej się na kawę umówić to się go pozna i nie będzie
    obcy, gorzej z tymi obcymi meilami i tymi obcymi formatami plików, a w ogóle
    to po co obcych ludzi zatrudniać, nie znajdzie się jakiejś ciotki?

  • 60. Data: 2008-04-09 18:49:28
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    gargamel pisze:

    > ja nie twierdzie ze mało kto odpowiada, mam nawet na stronie podgląd kto i
    > keidy i ile razy stronę obejrzał, wiec sie nie domyślam

    ...tylko przypuszczasz.

    > cv samo w sobie? co to takiego?

    Treść życiorysu, nie odnośnik do niego. Generalnie załączanie życiorysu
    *w* korespondencji, zwłaszcza jeśli jest się o to proszonym, jest
    zwykle zalecane.

    > skoro zamieściłem adres strony www cv (czy inaczej nazywając to linkiem) to
    > jest to równoznaczne z wysłaniem cv, tylko wtedy źródłem nie jest serwer
    > pocztowy a serwer www, czym nie trzeba sobie nawet głowy zawracać)

    Nie, nie jest to równoznaczne z wysłaniem komuś życiorysu.

    > teraz zrozumiałeś?

    ...że jesteś zarozumiałym, nadętym i przemądrzałym bucem z przerostem
    ego? Nie, to akurat widać od razu.

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Conway's Law:
    In any organization there will always be one person who knows
    what is going on. This person must be fired.