PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM - co i jak :)

  • 51. Data: 2005-02-20 09:01:16
    Temat: Re: LM - co i jak :)
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hmm.. tak sie skłąda ze kiedyś już prosiłeś o cos na priva, napisałam, ale z
    Twojej str zapadła cisza wiec nie wiem czy mam znow pisać czy jak...? :)

  • 52. Data: 2005-02-20 09:59:28
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-20, Shady <s...@p...nospam.fm> wrote:
    > Hmm.. tak sie skłąda ze kiedyś już prosiłeś o cos na priva, napisałam, ale z
    > Twojej str zapadła cisza wiec nie wiem czy mam znow pisać czy jak...? :)
    A właśnie... Dostałaś maila ode mnie? Wysłałem 18 lutego o 18:10 (logi to
    fajna rzecz). Wysłałem na adres, który podajesz usunąwszy słowo nospam.
    Być może maile od Ciebie giną? Bo w logach nie widzę żadnego śladu
    po odpowiedzi.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Rozum mówi nie pij, ale silna wola zwycięża.
    /Muczachan/

  • 53. Data: 2005-02-20 21:01:34
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hmm.. ten adres ze tak powiem nie istnieje....:)
    Napiszę do Ciebie jutro ponownie na adres jaki podajesz na stronie, ok?:)

  • 54. Data: 2005-02-20 21:03:56
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

  • 55. Data: 2005-02-21 08:34:42
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-20, Shady <s...@p...nospam.fm> wrote:
    > Hmm.. ten adres ze tak powiem nie istnieje....:)
    > Napiszę do Ciebie jutro ponownie na adres jaki podajesz na stronie, ok?:)
    Zatem czekam :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    "Nasz bohater często siada przed komputerem i myśli"
    recenzja http://czat.zlotemysli.pl/

  • 56. Data: 2005-02-21 08:35:20
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-20, Shady <s...@p...nospam.fm> wrote:
    > A nie nie, to ja coś pokręciłam.. :) Dawaj mejla to Ci opisze all :)
    Ten, którego używam na newsach jest prawdziwy.

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    Z próżnego i recover nie odzyska