PracaGrupypl.praca.dyskusje › LM - co i jak :)

  • 41. Data: 2005-02-18 08:21:59
    Temat: Re: Re[2]: LM - co i jak :)
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > VII 1997 - II 1998: Hurtowani bla bla - Przedstawiciel handlowy
    > opieka nad klientami
    > pozyskiwanie nowych klientow
    > zbieranie zamowien
    > Helpdesk???? bo tutaj wlasnie juz zbaranialam jak to bedzie
    > wygladac :(

    Jesli cos nalezalo do moich obowiazków z poza tych podstawowych, to pisze o
    tym w LM
    Czyli: W vc - opieka nad klietnami, pozyskiwanie nowych, zbieranie zamówien.
    W LM:- Poza wymienionymi w CV obowiazkami podczas pracy w XXX zajamowalam
    sie takze "ble ble ble"

    :)

  • 42. Data: 2005-02-18 08:22:08
    Temat: Re[2]: LM - co i jak :)
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    JK> Jednak w Twoim przypadku wystarczyło przeczytać i zrozumieć...

    :)

    JK> Umiejętnośc rozumienia tekstu czytanego jest w naszym kraju bardzo
    JK> zaniedbana, o czym np. świadczą znakomicie odpowiedzi na ogłoszenia o
    JK> pracy lub właśnie na posty zamieszczane tutaj.

    Nawet nie wspominaj...
    Ja sie zastanawiam jak ci ludzi daja sobie "rade"...
    Nie rozumieja co czytaja.. nie potrafia stosowac sie do pewnych
    zalecen w tekscie...

    Prosty przyklad...
    Aukcja Allegro.. opisane dokladnie jak zrobic przeelw.. prosta 3
    zdaniowa intrukcja... ze w temacie wpisac jako pierwsze swoj login,
    poznij nr aukcji etc...

    No i co sie okazuje... 2/3 przelewow blednie... Ludzie wpisuja nie
    wiadomo co a pozniej trzea zgadywac od kogo to i za co...
    Ktos kto ma dziennie ponad 1000 aukcji to ma z tym problem...

    Eh..

    Aha.. sytuacja ktora opisalam zauwazylam podczas udzialu w aukcji...
    jak byla lista o przelewach niezidentyfikowanych od kogo to :)

    BTW pytania z innej beczki.. pamieta ktos jak sie nazywa ten bank co
    jak zrobie np. przelew w Nimczech to za godzine mozna odebrac w banku
    w POlsce... Bo mi wylecialo z glowy a pilnie potrzebne :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 43. Data: 2005-02-18 08:27:38
    Temat: Re[4]: LM - co i jak :)
    Od: j...@g...pl (Jagodka)

    Witaj Shady,

    W Twoim liście datowanym 18 lutego 2005 (09:21:59) można przeczytać:

> [...]
    S> W LM:- Poza wymienionymi w CV obowiazkami podczas pracy w XXX zajamowalam

    A ja jednak wymienilam a najwyzej podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    doklaniej wyjasnie :)

    --
    Pozdrowienia,
    Jagodka mailto:j...@g...pl

  • 44. Data: 2005-02-18 10:57:32
    Temat: Re: LM - co i jak :)
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-17, Shady <s...@p...nospam.fm> wrote:
    > No... prawie zgadłeś ale nie do końca. To wymaganie było jeszcze bardziej
    > odjechanie nienormalne... :) Aż wstyd przyznać, że przez pewien czas się na
    > to godziłam...
    Kurczę, lepiej powiedz, bo moja wyobraźnia szaleje :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    [...] ja też od czasu do czasu kupuję w knajpie małże tylko po to,
    żeby jeszcze raz się przekonać, że nadal ich nie lubię ;)

  • 45. Data: 2005-02-18 15:39:49
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Hehe, only na privie :)

  • 46. Data: 2005-02-18 15:40:26
    Temat: Re: Re[4]: LM - co i jak :)
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > A ja jednak wymienilam a najwyzej podczas rozmowy kwalifikacyjnej
    > doklaniej wyjasnie :)
    A jasne ze tak tez mozna zrobić. A kiedy masz tą rozmowe?

  • 47. Data: 2005-02-18 17:11:54
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-02-17, Shady <s...@p...nospam.fm> wrote:
    > Czasem się tak rozpraszali, że potrafili palnąć taką odzywke że o mało
    > jednemu nie przywaliłam kiedyś w twarz :) (ale on był totalnie nie wyjściowy
    > więc pewnie dlatego mi tak agresywność podniósł) ;)
    No, znaczy się zwykły buc z przerostem ego :)

    Pozdrawiam
    Czesiu
    --
    zaoszczędzona benzyna napędza motory tak samo dobrze, jak zaoszczędzony cement
    wiąże zaoszczędzone cegły

  • 48. Data: 2005-02-18 17:27:50
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > No, znaczy się zwykły buc z przerostem ego :)

    Dokładnie :)

  • 49. Data: 2005-02-19 10:44:10
    Od: Pawel Kender Maczewski <p...@o...pl>

    Dnia 18.02.2005 Shady <s...@p...nospam.fm> napisał/a: