PracaGrupypl.praca.szukana.LEGALNA PRACA ZAGRANICOM WIZA PRACOWNICZA

  • 1. Data: 2003-03-09 11:03:02
    Temat: .LEGALNA PRACA ZAGRANICOM WIZA PRACOWNICZA
    Od: F...@i...pl

    DZIEN DOBRY MNIEJWIECEJ STRESZCZE W SKRUCIE MOJĄ OFERTE
    PRACA W NIEMCZECH SUGEROWANY TERMIN WYJAZDU TO KONIEC KWIETNIA
    OD PANSTWA OTRZYMUJE DOKŁADNE DANE. JA JE PRZESYŁAM DO NIEMIECKIEGO PRACODAWCY A ON
    PRZESYŁA NA ADRES DOMOWY UMOWE O PRACE NA PODSTAWIE KTÓREJ DOSTAJE SIE WIZE
    PRACOWNICZOM NA 3 MIESIĄCE
    JEŻELI CHODZI O PRACE JEST TO PRACA W PIECZARKARNI 4 EURO ZA GODZINE PRZECIETNIE
    10-12 GODZIN PRACY
    JESLI CHODZI O TRANSPORT PRZEWOŻE WSZYSTKICH BUSEM NA MIEJSCE PRACY
    JESLI CHODZI O WYNAGRODZENIE DLA MNIE TO POBIERAM 100 EURO PO PIERWSZYM MIESIĄCU
    PRACY PRZY PIERWSZEJ WYPŁACIE BLISZE INFORMACJE POD NUM 0694031397

    F...@i...pl
    ---------------------------------
    Dodaj ogloszenie http://www.adcentral.pl/add.shtml
    Kompleksowe ogloszenia w Internecie

  • 2. Data: 2003-03-09 15:30:20
    Temat: Re: .LEGALNA PRACA ZAGRANICOM WIZA PRACOWNICZA
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    F...@i...pl napisał(a):

> [...]
    > U PRACY PRZY PIERWSZEJ WYPŁACIE BLISZE INFORMACJE POD NUM 0694031397
    > >
    > czy mogę prosić o więcej informacji , jakie dane ,co z zakwaterowaniem
    wyżywieniem , mężczyżni czy kobiety jakaś granica wiekowa istnieje

  • 3. Data: 2003-03-10 08:10:37
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    Prosze o podanie nr licencji w celu sprawdzenia wiarygodnosci Panstwa,
    adresu posrednictwa, czy posiadcie baze danych skoro przyjmujecie dokladne
    dane zainteresowanych, czy odprowadzacie podatek od kwoty która przyjmujecie
    od zainteresowanych.

    Ps. Jesli ktos nie przedstawia sie, jako firma czy osoba prywatna i wysyla
    tylko swoj nr telefonu smiem twierdzic ze praca, ktora oferuje i za ktora
    pobiera oplate jest nielegalna, niemozliwa do sprawdzenia, a osoba
    zgadzajaca sie na wyjazd nie ma zadnej pewnosci czy jedzie do oferowanej
    pracy i czy ta praca istnieje.

    Marzena

  • 4. Data: 2003-03-10 10:53:16
    Od: "kudlata" <k...@i...pl>

    W SKRUCIE

    w czym? nie wiem co oznacza " w skrucie."