PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 od psychiatry

  • 11. Data: 2005-01-12 20:25:10
    Temat: Re: L4 od psychiatry
    Od: "Mmac" <m...@p...com>

    Ariel wrote:
    > Witam,
    > od paru lat mam dolegliwosci z ukladem pokarmowym. Lekarz skierowal
    > mnie do psychiatry ktory stwierdzil depresje siakies nerwice itp.
    > zalecił odpoczynek, miałem iść na chorobowe.Nie zdecydowałem się z
    > prozaicznego powodu: czy L4 od psychiatry nie spowoduje "nagonki na
    > czarownice". Nie korzystam ze zwolnienia a mój stan się nie poprawia,
    > wręcz przeciwnie.

    Idź na zwolnienie i kuruj się.
    Nie wiem na jakiego kretyna w racy musiałbyś trafić aby zwolnienie od
    psychiatry wywołało sensację. Jęśli nawet ktoś niezdrowo zareaguje to będzie
    to przypadek odosobniony. Problemy zdrowotne traktowane są jako temat,
    którego nie wypada roztrząsać.
    Maciek

  • 12. Data: 2005-01-12 20:55:02
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Mmac" <m...@p...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > psychiatry wywołało sensację. Jęśli nawet ktoś niezdrowo zareaguje to
    > będzie to przypadek odosobniony. Problemy zdrowotne traktowane są jako

    Wiesz, to naprawde zalezy od poziomu kultury ludzi w firmie. W moim
    srodowisku jest tak jak mowisz, ale potrafie sobie wyobrazic, ze w starej
    daty panstwowym lub po-panstwowym zakladzie, w ktorym duza czesc kadry
    stanowia plotkary w srednim wieku, widzowie telenowel i czytelnicy "Faktu"
    moze to byc sensacja szkodliwa dla czyjegos zawodowego wizerunku. Dlatego
    trzeba to rozwazyc pod katem otoczenia. Zwolnienie brac koniecznie, bo nie
    ma sensu sie wykanczac, ale w przypadku ciemniackiego otoczenia wziac je od
    lekarza innej specjalizacji - psychiatra powinien wykazac zrozumienie i
    poprosic kolege "niekontrowersyjnej" specjalizacji o przybicie pieczatki na
    elce.

    I.

  • 13. Data: 2005-01-13 08:53:28
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Poza kadry moze wyjsc informacja o zwolnieniu. SAMA OSOBISCIE na polecenie
    dyrektora finansowego kiedyś dzwonilam do lekarza psychoatry ktory wystawil
    jednej z naszej pracownic zwolnieine, i musialam przepytywac go o to L4.
    Bylo to dla mnie zenujace, wstydliwe, jednak musialam to zrobic... :(

  • 14. Data: 2005-01-17 09:56:50
    Temat: Re: L4 od psychiatry - chroni ust o ochronie danych osobowych i GIODO
    Od: "lidzik" <l...@o...pl>

    "Shady" <s...@p...nospam.fm> wrote in message
> [...]
    > to L4. Bylo to dla mnie zenujace, wstydliwe, jednak musialam to zrobic...

    Radzilabym Tobie i szefowi zapoznac sie z ustawa o ochronie danych
    osobowych.
    Informacje o pacjentach (w tym ich problemach zdrowotnych) podlegaja
    ochronie zgodnie z ta ustawa.

    Wg mnie przy zalozeniu ze zwolnienie wystawi lekarz innej specjalizacji nie
    ma sie czego obawiac.
    Jesli ktos bedzie chcial Ci grzebac w papierach, to Cie o tym poinformuje
    (zasadnosc zwolnienia kontroluje ZUS, zgodnie z ich procedurami)