PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4 - możliwość wyjścia z domu

  • 21. Data: 2008-04-15 12:53:36
    Temat: Re: L4 - możliwość wyjścia z domu
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    Dnia 15.04.2008 Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał/a:

    [...]

    > Oni nie bedą mu udowadniać. Oni wrócą i złożą sprawozdanie, że pacjenta nie
    > było w miejscu zameldowania. Wówczas instytucja może podjąć odpowiednie
    > kroki (czyli zakwestionuje prawidłowe wykorzystanie zwolnienia i tym samym
    > nieprawne pobieranie zasiłku, będzie dochodzić zwrotu), no i się zacznie...

    A ZUS w przypadku kontroli rozróżnia miejsce zamieszkania od zameldowania?
    Bo np. US rozróżnia.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 22. Data: 2008-04-15 13:15:02
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng099ah.8tt.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > A ZUS w przypadku kontroli rozróżnia miejsce zamieszkania od zameldowania?
    Tego nie wiem.
    Ale skąd ZUS miałby znać adres zamieszkania, jeśli nie jest on tożsamy z
    adresem zameldowania?

    --
    Jotte

  • 23. Data: 2008-04-15 13:43:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

> [...]

    [...]

    > Tego nie wiem.
    > Ale skąd ZUS miałby znać adres zamieszkania, jeśli nie jest on tożsamy z

    ZUS-ZUA zawiera pola na adres zameldowania na pobyt stały (XII),
    zamieszkania (XIII) i korespondencji (XIV).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 24. Data: 2008-04-15 14:33:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng09c80.9pk.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > ZUS-ZUA zawiera pola na adres zameldowania na pobyt stały (XII),
    > zamieszkania (XIII) i korespondencji (XIV).
    Obejrzałem (http://www.zus.pl/files/zua.pdf), masz słuszność.
    Ale to w zasadzie dobrze dla chorującego, szczególnie jeśli ma więcej niż
    jeden lokal mieszkalny, a jeszcze lepiej jak są one daleko od siebie,
    prawda? ;)))

    --
    Jotte

  • 25. Data: 2008-04-15 15:39:23
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Jotte wrote:

    > Oni nie bedą mu udowadniać. Oni wrócą i złożą sprawozdanie, że pacjenta
    > nie było w miejscu zameldowania.

    nie moga zlozyc takiego sprawozdania bo nie sa w stanie tego sprawdzic,
    moga najwyzej zlozyc sprawozdanie ze np. nikt nie zareagowal na dzwonek
    domofonu

    > Wówczas instytucja może podjąć
    > odpowiednie kroki (czyli zakwestionuje prawidłowe wykorzystanie
    > zwolnienia i tym samym nieprawne pobieranie zasiłku, będzie dochodzić
    > zwrotu), no i się zacznie...

    kolejny raz stawiam pytanie na podstawie jakich przepisow pacjent
    powinien przebywac w miejscu zameldowania w czasie zwolnienia,
    ewentualnie jaki przepis mowi ze prawidlowe wykorzystanie zwolnienia
    oznacza przebywanie w miejscu zameldowania ?

  • 26. Data: 2008-04-15 15:53:01
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fu2i9j$aju$1@atlantis.news.neostrada.pl MarcinF
    <m...@i...pl> pisze:

    > nie moga zlozyc takiego sprawozdania bo nie sa w stanie tego sprawdzic,
    > moga najwyzej zlozyc sprawozdanie ze np. nikt nie zareagowal na dzwonek
    > domofonu
    To fakt, tak jest precyzyjniej, co zreszta istoty kwestii nie zmienia.
    Bowiem organ zlecający kontrolę sobie to zinterpretuje po swojemu. ;)

    Nie ma takiego przepisu.

    --
    Jotte

  • 27. Data: 2008-04-15 15:56:37
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

> [...]

    > Ale to w zasadzie dobrze dla chorującego, szczególnie jeśli ma więcej niż
    > jeden lokal mieszkalny, a jeszcze lepiej jak są one daleko od siebie,

    No sam jestem ciekaw, czy w razie choroby powinienem przebywać na śląsku
    (stałe zameldowanie), czy też w Poznaniu (zamieszkanie + zameldowanie
    czasowe). :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 28. Data: 2008-04-15 16:14:48
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:slrng09k1m.dae.proteus@pl-test.org Wojciech Bancer

    > No sam jestem ciekaw, czy w razie choroby powinienem przebywać na śląsku
    > (stałe zameldowanie), czy też w Poznaniu (zamieszkanie + zameldowanie
    > czasowe). :)
    Możesz chorować gdzie chcesz.

    --
    Jotte

  • 29. Data: 2008-04-15 16:57:52
    Od: "szomiz" <s...@k...dostawac.reklamy.przez.net>

    > Jakie mózgi, jakie mózgi?? U urzędasów???

    I kto to mowi...

    sz.

  • 30. Data: 2008-04-15 17:02:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>