PracaGrupypl.praca.dyskusje › L4

  • 1. Data: 2003-05-20 15:46:42
    Temat: L4
    Od: a...@o...pl

    czy ktos moze udzielic mi informacji na temat Ile czasu potrzebuje by
    dostarczyc L4 do zakladu pracy???

  • 2. Data: 2003-05-20 16:49:00
    Temat: Re: L4
    Od: "Aneta" <a...@p...onet.pl>

    czy ktos może udzielić mi informacji na temat Ile czasu potrzebuje by
    dostarczyć L4 do zakładu pracy???

    Witam!!!
    Na dostarczenie L4 do zakładu pracy masz 7 dni.
    Pozdrawiam
    Aneta

  • 3. Data: 2003-05-21 11:18:25
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    A nie 5?
    Alicja

  • 4. Data: 2003-05-21 16:51:23
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > A nie 5?
    > Alicja

    A mi się wydawało, że 3. Czyzby przepisy znowu sie zmienily?

    pzdr.
    Aurore