PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji

  • 31. Data: 2003-10-07 18:36:26
    Temat: Re: Kwestia zdjęcia dołączanego w aplikacji
    Od: "JL" <jl@[cut]walor.torun.pl>

    Użytkownik "Ferdek" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:blreqd$658$1@ns.master.pl...
    > Kiedy pracodawca prosi o zdjęcie od kandydata na programiste,
    > to tylko źle o nim świadczy.

    Odpowiem Ci jako praktyk.

    Jeśli to duży nabór, w dużej firmie i o pracę stara się kilkudziesięciu
    kandydatów, to choćbyś robił najlepsze notatki, nie jesteś w stanie
    jedynie na ich podstawie przypomnieć sobie najważniejszych cech
    kandydata.
    Często jest tak, że poziom kandydatów jest bardzo wyrównany
    a o przyjęciu do zespołu decyduje wrażenie po rozmowie.
    Łatwiej przypomnieć sobie sylwetkę kandydata identyfikując
    notatki, pracę testową, wyniki testów na podstawie zdjęcia
    dołączonego do dokumentów niż na podstawie skrótowych
    uwag pisanych na odwrocie dokumentów.
    Pomysł, że ktoś podejmuje ważne decyzje personalne na podstawie
    zdjęć paszportowych jest niepoważny.

    Pozdrawiam

    JL

  • 32. Data: 2003-10-07 21:56:19
    Od: "Ferdek" <d...@w...pl>

    [...]
> [...]
    > kandydatów, to choćbyś robił najlepsze notatki, nie jesteś w stanie
    > jedynie na ich podstawie przypomnieć sobie najważniejszych cech

    Racja ... :)

    Pozdrawiam,

    Adrian.

  • 33. Data: 2003-10-07 23:26:06
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    JL napisał:

> [...]
    > notatki, pracę testową, wyniki testów na podstawie zdjęcia
    > dołączonego do dokumentów niż na podstawie skrótowych

    Coś mi tu zalatuje związkiem z "efektem świeżości". ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)

  • 34. Data: 2003-10-08 06:21:17
    Od: "JL" <jl@[cut]walor.torun.pl>

    > Coś mi tu zalatuje związkiem z "efektem świeżości". ;)

    Obstaję przy wcześniejszej wypowiedzi.
    Pominąłem element konfrontacji osób prowadzących nabór.
    Łatwiej rozmawia się o osobie niż o precyzji notatek.

    Pozdrawiam

    JL