PracaGrupypl.praca.dyskusje › Którego kandydata przyjąć do pracy?

  • 21. Data: 2009-06-08 08:37:23
    Temat: Re: Którego kandydata przyjąć do pracy?
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Mon, 08 Jun 2009 08:39:16 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Niekoniecznie - czasem szkoda tracić czas, gdyż ludzie wypisują brednie.
    > Nie raz zdarzyło się, w CV wpisany np język C/C++ biegle, do
    > zanalizowania 3 linijki kodu i to prostego, chodzi tylko o to, by
    > przekonać się, czy rzeczywiście programował w tym języku i 0 odpowiedzi,
    > później się przyznaje, że wpisał, że c/c++ zna bardzo dobrze, bo kilka
    > lat temu dostał z zaliczenia tego języka na studiach taką ocenę, później
    > go nie używał. Dlatego testy takowe nie powiedzą, czy ktoś umie dobrze
    > czy nie język, ale odrzucają pięknie kłamców wpisujących bzdury w CV.

    Nie sprecyzowałem swojej wypowiedzi, chodziło mi o powszechne praktyki
    "Pan nam napisze taką małą bazę w ramach testu", gdzie trzeba naprawdę
    siąść i zrobić po prostu projekt, 3 linijki kodu to na miejscu na rozmowie
    można spłodzić ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 22. Data: 2009-06-08 09:14:39
    Od: "Jurek M" <m...@1...pl>

    Użytkownik "Carrie" <carrie.mn@ gmail . com> napisał w wiadomości
    > W dniu Sun, 7 Jun 2009 16:22:05 +0200, Jurek M wydukał(a) nieśmiało, a
    > wszystkim się zdawało, że to echo grało:
    > Zasymulować włamanie i obserwować, jak on sobie z tym poradzi? ;]
    > Ale to były testy do rozwiązania czy praktyczne?
    > Pozdrawiam, Carrie

    Testy do wypełnienia lub zadania (na kartce).

  • 23. Data: 2009-06-08 11:46:55
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Adam Płaszczyca pisze:

    > Ten, który więcej waży. Każdy gram pracownika na wagę złota.

    "Każdy kilogram obywatela z wyższym wykształceniem - szczególnym dobrem
    narodu!!!" ;)

    --
    venioo

  • 24. Data: 2009-06-08 16:31:10
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > A w ogóle najoptymalniej byłoby przyjać obu np. na miesiąc i zobaczyć
    > który
    > się lepiej nada :)

    "najoptymalne" nie jest bardziej optymalne niz optymalne :)

  • 25. Data: 2009-06-08 16:36:04
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > odejdzie po krótkim czasie bez wyraźnego powodu.

    Nie znam nikogo, kto zmienilby prace bez "wyraznego powodu".

  • 26. Data: 2009-06-12 06:51:54
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Baloo napisał:

    > Ale znasz takie pojęcie jak "prawdopodobieństwo"?

    może <> na pewno

  • 27. Data: 2009-06-12 12:05:43
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@p...de> napisał w wiadomości

    > może <> na pewno

    A ktoś gdzieś napisał, że "na pewno"??

  • 28. Data: 2009-06-12 14:10:11
    Od: "Bzyko" <t...@i...pl>

    bierz drugiego !!!!

    pzdr:)

    p.s. rzucilem moneta ;-)

  • 29. Data: 2009-06-14 19:02:18
    Od: Andrzej <a...@p...de>

    Użytkownik Baloo napisał:

    > Użytkownik "Andrzej" <a...@p...de> napisał w wiadomości

    > A ktoś gdzieś napisał, że "na pewno"??

    "na pewno" = 100%owe prawdopodobieństwo wystąpienia czegoś.

    pozdr

  • 30. Data: 2009-06-14 19:05:14
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    > "na pewno" = 100%owe prawdopodobieństwo wystąpienia czegoś.

    Jeszcze raz - a ktoś gdzieś napisał, że "na pewno"??
    Co chcesz właściwie udowodnić? Bo na razie jedynie to, że każdy może zginąć
    tragnicznie - zarówno ten, który przechodzi w poprzek autostrady w
    godzinach szczytu jak i ten, który czyta książkę na kanapie.