PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto wie o co chodzi ?

  • 1. Data: 2005-01-25 00:26:45
    Temat: Kto wie o co chodzi ?
    Od: "Michaił GawłOFF" <h...@y...com>

    Hello
    Jakis czas temu wysłałem CV i list motywacyjny do jednej firmy z branzy IT
    na stanowisko "Wdrożeniowca"
    Teraz przysłali mi zaproszenie na pierwsze spotkanie rekrutacyjne, którego
    celem jest przeprowadzenie pisemnych testów z zagadnień wdrożeniowych i
    innych spraw.
    I własnie mam doła :)
    Czy ktos może wie co to są te ZAGADNIENIA WDROŻENIOWE ?
    Może ktos juz kiedys pisał taki tes, o co w nim chodzi? A moze po prostu
    jest to test na logike i raczej nie trzeba sie go obawiac ?

    Odpiszcie jak wiecie co to jest

    SEE YOU

  • 2. Data: 2005-01-25 06:34:46
    Temat: Re: Kto wie o co chodzi ?
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Michaił GawłOFF" <h...@y...com> wrote in message
> [...]
    > Może ktos juz kiedys pisał taki tes, o co w nim chodzi? A moze po prostu
    > jest to test na logike i raczej nie trzeba sie go obawiac ?

    To moze napisz co to za firma... bedzie latwiej cos odpowiedziec...

    --
    ---

  • 3. Data: 2005-01-25 08:08:52
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    Hmm coż, nie jesteś jedynym który dostał to zaproszenie, wydaje mi się że
    nie ma się czym przejmować, no ja się nie przejmuję :) Jeśli spełniasz
    wymagania, które były zawarte w ofercie czym się tu martwić.
    Do zobaczenia w czwartek ;-) - jeśli chodzi o tą samą, która zaprosiła mnie.

    Pozdrawiam - Ania

  • 4. Data: 2005-01-25 11:08:11
    Od: "Michaił GawłOFF" <h...@y...com>

    Mowa tu o firmie Kamsoft w Katowicach na stanowisko Wdrozeniowiec

  • 5. Data: 2005-01-25 11:16:44
    Od: "Ania" <a...@i...pl>

    Dokładnie!

    Ania :)

  • 6. Data: 2005-01-28 20:34:07
    Od: haSTe <h...@i...dot.pl>

    Michaił GawłOFF napisał(a):
    > Mowa tu o firmie Kamsoft w Katowicach na stanowisko Wdrozeniowiec
    >
    > Użytkownik "Ania" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > mnie.

    > IT

    I jak wam poszlo...umowili sie z wami na kolejne spotkanie albo cos takiego