PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kto ile zarabia ?

  • 31. Data: 2003-07-10 02:56:44
    Temat: Re: Kto ile zarabia ?
    Od: "Andrzej Wroblewski" <c...@a...waw.pl>

    > Wlasnie kupilem mieszkanie i obliczam ile bedzie mnie kosztowalo jego
    > wykonczenie
    > 1. Montaz oscieznicy drewnianej do drzwi pokojowych wraz ze skrzydłem
    drzwi:
    > czas wykonania 2 godz., cena 180 PLN
    > 2. Montaz oscieznicy metalowej do drzwi zewnetrznych wraz ze skrzydlem:
    czas
> [...]
    > 4. Montaz schodow wewnetrznych (wraz z transportem etc.): czas wykonania
    10
    > godz., cena 20% ceny schodów = 1000 PLN
    > 5....
    >
    > ... i jak ktos mi powie ze branza budowlana przezywa kryzys to mu powiem
    ze
    > jest "duren bez szkoly". Pomijam fakt, ze znalezienie dobrego fachowca
    ktory
    > nie przyjdzie do roboty pijany, bedzie mial wlasne narzedzia i da solidna
    > gwarancje na wykonana robote jest znacznie trudniejsze niz znalezienie

    Awasi... ja mowie o PRZYSZLOSCI, a nie o TERAZNIEJSZOSCI. Zwaz, ze 4-5 lat
    temu zawod Web Designera tez byl cholernie lukratywny... 3000-5000 za
    kontrakt to byla norma. Dzis - jest to wyjatek, a wiekszosc ludzi w tej
    branzy pracuje albo za darmo, albo za pol-darmo. W najblizszej przyszlosci
    zmieni sie to tak samo - na gorsze, bo coraz wiecej mlodych ludzi widzac, ze
    w niczym innym nie da sie dorobic - zacznie ukladac kafelki, klasc panele,
    itd... itp... I ceny pojda w dol tak samo jak w webdesignie. Poczekaj z
    wykonczeniem mieszkania 3 lata - taka moja rada :DDDD Pozdrawiam :D

    Andrzej too.

  • 32. Data: 2003-07-10 09:07:54
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    > Awasi... ja mowie o PRZYSZLOSCI, a nie o TERAZNIEJSZOSCI
    Prosze pamietac, ze mieszkania sie "zuzywaja" i trzeba je co jakis czas
    wyremontowac.
    O ile sama budowlanka moze rozwijac sie nieciekawie, to "wykonczeniowka"
    bedzie kwitla.

    > Poczekaj z wykonczeniem mieszkania 3 lata
    moge poczekac i 30 lat, ale nie zdaze sie nacieszyc wlasnym M ;o)

    Dodam jeszcze, ze odebranie ulg na remont mieszkania paradoksalnie zabierze
    naszym rzadzacym pieniazki. Dlaczego? Dlatego, ze wiekszosc "fuch" bedzie
    wykonywana za nizsza cene bez umowy / VAT'u - na czarno. Mam znajomego ktory
    bedac po wyzszych studiach i pracujac w dobrej firmie (branza energetyczna)
    dorabia na czarno i wyciaga z tego naprawde niezle pieniazdze. Dlaczego ma
    tyle pracy? Dlatego ze wykonuje swoja robote dobrze i solidnie, dlatego ze
    nie pije w pracy ...

    --
    pozdrawiam...
    Andrzej Wąsik