PracaGrupypl.praca.dyskusjeKsiazeczka ubezpieczeniowa

  • 11. Data: 2006-02-14 21:29:24
    Temat: Re: Ksiazeczka ubezpieczeniowa
    Od: "@nn" <a...@p...pl>

    bublik napisal(a):
    > czy jestes pracujacy czy bezrobotny.

    Wyglonda na to, że jednak ma znaczenie - patsz post Yam Uasica.
    Moja pracujonca menszczyzna, tesz co tszy miesionce podbija ksionrzeczke :P

    Ania
    --
    ******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
    *************************www.madej.master.pl ************************

  • 12. Data: 2006-03-10 19:30:32
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    bublik napisał(a):
    > Użytkownik "Rosanna" <rosanna@REpocztaMOVonet..pl> napisał w wiadomości

    > Nie musisz posiadac ksiazeczki, wystarczy RMUA z ostatniego miesiaca.
    > Ksiazeczka w ogole do niczego nie jest potrzebna, szczegolnie, ze jej
    > "utrzymanie" jest upierdliwe, bo co miesiac nalezy ja stemplowac w kadrach.

    Nieco Off-Topic...
    Co to jest RMUA ?

    Serio pytam, na razie pracowałem tylko na zlecenia, dopiero zaczynam
    wkraczać w normalne pracujące społeczeństwo :-)

    chester
    --
    http://rowerowy.szczecin.pl