PracaGrupypl.praca.szukana › Krakow - szukam pracy

  • 1. Data: 2004-02-05 11:43:16
    Temat: Krakow - szukam pracy
    Od: "Monika" <g...@o...pl>

    Pracownik bankowy z 12-letnim doswiadczeniem.
    Bedac osoba dynamiczna i idaca z postepem technicznym
    mam nadzieje znalezc ciekawe wyzwanie dla kontynuacji
    mojej kariery zawodowej.
    Poszukuje pracy zwiazanej z pracami projektowo-wdrozeniowymi
    aplikacji informatycznych.
    Pragne podkreslic, ze nie sa mi obce takie zagadnienia
    jak poznawanie gotowych rozwiazan informatycznych,
    prowadzenie na ich temat szkolen,
    doradztwo techniczno-merytoryczne odnosnie znanych mi aplikacji
    oraz pomoc uzytkownikowi (także na miejscu i związane z tym samodzielne
    wyjazdy służbowe).

    Z poważaniem,
    Monika G.

  • 2. Data: 2004-02-05 19:03:06
    Temat: Re: Krakow - szukam pracy
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    "Monika" <g...@o...pl> skribis:

    >Pracownik bankowy z 12-letnim doswiadczeniem.

    nie-informatyk?

    >Poszukuje pracy zwiazanej z pracami projektowo-wdrozeniowymi
    >aplikacji informatycznych.

    ...a chce programy projektowac?

    >Pragne podkreslic, ze nie sa mi obce takie zagadnienia
    >jak poznawanie gotowych rozwiazan informatycznych,

    co innego poznawac, co innego projektowac.
    Worda tez byle blondynka poznaje.

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    }} Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej) {{
    {{ Forum o bogactwie: http://www.arystoteles.pl/bf/ }}

  • 3. Data: 2004-02-05 19:12:24
    Od: DecatonE <n...@s...mesa.eu.org>

    l.e:h...

    > Bezplatny e-book: http://www.arystoteles.pl/ (na dole po prawej)

    Co za czasy.... nawet Arystotelesa się profanuje ;)

    adam
    --
    :: rectifier[X]mesa.eu.org :: e-mail (change [X] into @) ::
    :: www.mesa.eu.org :: my b&w photographs ::

  • 4. Data: 2004-02-06 07:22:26
    Od: g...@o...pl

    nie blondynka, a informatyk ... 12 lat pracy w banku w departamencie
    informatyki