PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koszty życia w Londynie

  • 1. Data: 2008-02-13 12:40:42
    Temat: Koszty życia w Londynie
    Od: "robert" <c...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam pytanie do was o koszty życia w Londynie. Dostałem propozycję pracy i
    zastanawiam się czy warto.

    Generalnie chciałbym, żeby mój poziom życia nie pogorszył się w stosunku do tego
    co mam w Polsce. Wyjazd traktuję raczej jako przygodę i oderwanie się od nudy
    życia codziennego niż jako jakąś opcję na finansowe odbicie się od dna.

    Generalnie w Londynie chciałbym wynająć mieszkanie (2-3 pokoje) lub mały domek w
    fajnej okolicy (nie musi być w centrum) z dobrym dojazdem do City. Do tego
    dochodzi normalne życie, bez żałowania sobie wyjścia do kina, teatru, knajpy itp.
    jeden samochód będzie ok, jakiś fajny, ale nie nowy (np. nowy Mini Cooper).
    2 razy w roku wyjazd na wakacje, 1-2 tygodnie.

    na utrzymaniu żona, która zakładam będzie się uczyła języka i zwiedzała.

    Ile trzeba tam zarabiać, żeby taką normę utrzymać?

    Pozdrawiam,

    Robert

  • 2. Data: 2008-02-13 20:56:19
    Temat: Re: Koszty życia w Londynie
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@s...net>

    robert <c...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > sobie wyjścia do kina, teatru, knajpy itp. jeden samochód będzie ok,
    > jakiś fajny, ale nie nowy (np. nowy Mini Cooper). 2 razy w roku

    60K pa powinno wystarczyć, przynajmniej na początek.

    B.

  • 3. Data: 2008-02-14 10:20:28
    Od: xiv <x...@l...org.uk>

    > 60K pa powinno wystarczy?, przynajmniej na pocz?tek.

    to zalezy od ilosci dzieci

  • 4. Data: 2008-02-18 15:22:24
    Od: "Rad" <r...@n...op.pl>

    "Bronek Kozicki"

    > 60K pa powinno wystarczyć, przynajmniej na początek.

    mysle ze nawet za 40k da sie pozyc - bez oszczedzania.

    nie okresiles branzy, ale np. finanse to 30k podstawy z 1-2 lata
    doswiadczenia + 10k bonus i juz wystarczy :)