PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kontrakt menadżerski

  • 1. Data: 2005-09-20 18:42:20
    Temat: Kontrakt menadżerski
    Od: "Angie" <a...@w...pl>

    Szukam "za" i "przeciw" kontraktom. Czy ktoś mógłby podpowiedzieć mi jakie
    są niebezpieczeństwa przejścia w ramach tej samej firmy z umowy o pracę na
    kontrakt menadżerski? A mnoże jakies plusy. Wynagrodzenie, powiedzmy
    2-krotność średniej krajowej, a więc nie aż takie spore...
    Pozdrawiam i dziękuję za wieści.

  • 2. Data: 2005-09-22 09:28:15
    Temat: Re: Kontrakt menadżerski
    Od: "Mamooth" <l...@w...pl>

    też mnie ta kwestia ciekawi ... w necie bardzo mało informacji.
    W szczególności - czy osoba zatrudniona na kontrakcie menadżerskim może być
    przełożonym osób w firmie zlecającej ( w końcu to nie jest umowa o pracę...)

    Pozdr.
    Mamooth

  • 3. Data: 2005-09-30 20:30:04
    Od: "Piotrek" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Mamooth" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > być
    > przełożonym osób w firmie zlecającej ( w końcu to nie jest umowa o

    Witam.

    Z tego co sie orientuje to taki kontrakt to nic innego jak umowa na czas
    okrezlony.
    Pracuje sie normalnie - mozna byc szefem, dyrektorem , sprzataczka itp tylko
    przy zawieraniu taich umow okresla sie wszystki szeczegoly co mozna a co
    nie.
    Np niema urlopow bo tak naprawde jest sie zatrudnionym do okreslonego
    zadania. No i co najwazniejsze latwo taka osobe zwolnic.