PracaGrupypl.praca.szukanaKonsultantka AVON - Warszawa

  • 1. Data: 2002-06-09 07:44:14
    Temat: Konsultantka AVON - Warszawa
    Od: <o...@p...onet.pl>

    Mam na imię Ola i jestem konsultantką firmy Avon. Jeśli chciałabyś zamówić u
    mnie kosmetyki, możesz być pewna, że nie ograniczę się do pokazania katalogu i
    przyjęcia zamówienia; doradzę, co pasuje do Twojej cery/wieku, który kosmetyk
    jak zastosować. Jeśli oczywiście będziesz chciała takich porad.

    Lokalizacja: najchętniej Kabaty, Ursynów, linia metra. Ale nie tylko !

    ZAPRASZAM.

    Tel. 0 502 217 899, e-mail: o...@i...pl

  • 2. Data: 2002-06-09 10:29:40
    Temat: Re: Konsultantka AVON - Warszawa
    Od: "JP" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    Mam na imię Ola i smiece na grupach. Jeśli chciałabyś zamówić u
    mnie wyslanie spamu na jakas grupe, możesz być pewna, że nie ograniczę się
    do pokazania katalogu i
    przyjęcia zamówienia; doradzę, co pasuje dla Twojej grupy, jakiego rodzaju
    wyslac spam i jak go
    zastosować. Jeśli oczywiście będziesz chciała takich porad.

    Lokalizacja: najchętniej smiece na pl.praca.szukana. Ale nie tylko !

    ZAPRASZAM.