-
1. Data: 2005-02-23 19:04:10
Temat: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Xoxol" <X...@o...pl>
Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa
Sp. z o.o.
[Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za:
Zakres obowiazków: - Sprzedaz telefonów i uslug w Sklepie Firmowym Polskiej
Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. - Profesjonalna obsluga posprzedazna klientów
firmy oraz doradztwo w zakresie produktów i uslug - Realizowanie biezacych
promocji]
Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?
-
2. Data: 2005-02-23 21:40:34
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Ania" <a...@w...pl>
Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cvikan$rkb$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa
> Sp. z o.o.
>
> [Osoba zatrudniona na tym stanowisku bedzie odpowiedzialna za:
>
> Zakres obowiazków: - Sprzedaz telefonów i uslug w Sklepie Firmowym
> Polskiej
> Telefonii Cyfrowej Sp. z o.o. - Profesjonalna obsluga posprzedazna
> klientów
> firmy oraz doradztwo w zakresie produktów i uslug - Realizowanie biezacych
> promocji]
>
> Jakie sa zarobki na powyszym stanowisku ?
>
Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
wola... ja mam dosyć :o)
pozdrawiam
Ania
-
3. Data: 2005-02-23 22:23:51
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Xoxol" <X...@o...pl>
> Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
> tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
> wola... ja mam dosyć :o)
Az tak zle .... tzn tak malo ??
-
4. Data: 2005-02-24 06:55:11
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: Kratylos <k...@b...tego.civ.org.pl>
Wed, 23 Feb 2005 23:23:51 +0100, na pl.praca.dyskusje, Xoxol napisał(a):
>> Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
>> tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
>> wola... ja mam dosyć :o)
>
> Az tak zle .... tzn tak malo ??
bzdury kolezanka opowiada tu nei chodzi o aps ale sklep firmowy ktoryego
wlascicielem jest PTC
--
pozdr.
Kratylos
http://www.civ.org.pl Polskie Centrum Civilization
gg 997163 v k...@j...org
-
5. Data: 2005-02-24 08:45:06
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
Użytkownik "Kratylos" <k...@b...tego.civ.org.pl> napisał w
wiadomości news:kdt9wcu5t448$.dlg@civ.org.pl...
> Wed, 23 Feb 2005 23:23:51 +0100, na pl.praca.dyskusje, Xoxol napisał(a):
>
>>> Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów
>>> i
>>> tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale
>>> wolna
>>> wola... ja mam dosyć :o)
>>
>> Az tak zle .... tzn tak malo ??
>
> bzdury kolezanka opowiada tu nei chodzi o aps ale sklep firmowy ktoryego
> wlascicielem jest PTC
Firmówki zarabiaja wiecej. Ale przeciez pracownicy mają też prowizje, choć
fakt nie są to bóg wie jakie kwoty.
A użeranie się z klientami to fakt, strasznie wyczerpujące. Sama wiem po
sobie, bo od jakiegoś czasu robie afere na jednym z salonów :D Ale co mi
tam - pracownik = przedstawiciel firmy. A skoro operator mnie wałkuje na
kasie na co mam niezbite dowody i mimo tego nic nie moge załatwic z
pracownikami na salonie no to jasne ze ja sie wkurzam, oni mają mnie dosc i
kółko się zamyka :)
-
6. Data: 2005-02-24 09:26:48
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl>
Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości
news:mugTd.67216$2e4.24590@news.chello.at...
>
>
> Firmówki zarabiaja wiecej. Ale przeciez pracownicy mają też prowizje, choć
> fakt nie są to bóg wie jakie kwoty.
> A użeranie się z klientami to fakt, strasznie wyczerpujące. Sama wiem po
> sobie, bo od jakiegoś czasu robie afere na jednym z salonów :D Ale co mi
> tam - pracownik = przedstawiciel firmy. A skoro operator mnie wałkuje na
> kasie na co mam niezbite dowody i mimo tego nic nie moge załatwic z
> pracownikami na salonie no to jasne ze ja sie wkurzam, oni mają mnie dosc
> i kółko się zamyka :)
To może sprób uj załatwiać sprawy W salonie,a nie NA salonie, bo teraz
pogoda dosyć nie ciekawa i ciężko chyba takie sprawy załatwiać na dachu. :))
MSPANC
fsc
-
7. Data: 2005-02-24 09:27:35
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "FSC" <f...@f...xgfhd.s.pl>
Użytkownik "Ania" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:cvit8a$50r$1@news.dialog.net.pl...
stanowisku ?
>>
> Marne no chyba ze ktoś 760 zł uważa za majatek godny zszarganych nerwów i
> tików nabytych po atakach apopleksji po rozmowach z burakami.:o) ale wolna
> wola... ja mam dosyć :o)
Podejrzewam,że piszesz o jakimś podrzędnym APH,a tu chodzi o salon będący
własnością operatora,a to różnica.
fsc
-
8. Data: 2005-02-24 15:49:50
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Xoxol" <X...@o...pl>
ktos zna place w salonie firmowym + - ?
-
9. Data: 2005-02-24 16:03:13
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
> pogoda dosyć nie ciekawa i ciężko chyba takie sprawy załatwiać na dachu.
> :))
:P ;)
-
10. Data: 2005-02-25 09:41:32
Temat: Re: Konsultant ds. Obslugi Klienta - Sklep Firmowy - Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Od: "Ania" <a...@w...pl>
Użytkownik "Xoxol" <X...@o...pl> napisał w wiadomości
news:cvktb3$nih$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ktos zna place w salonie firmowym + - ?
>
1000 zł + 200 zł premii uznaniowej i ciągłe widmo audytów. Jak nisko
wypadniesz to nie dostajesz premii uznaniowej :o) To są przypadki , które
znam z autopsji a jak komuś sie wydaje, ze w telefonii komórkowej sie
jeszcze zarabia na stanowiaskach dywanikowych ( obsługa klienta) to zyje
jeszcze rocznikiem 98 . Ale co tam ja tylko pracowałam w sieci to co ja moge
wiedzec ;o)
pozdrawiam wszystkich niedowiarków
Ania