PracaGrupypl.praca.dyskusje › Koniec umowy o pracę

  • 1. Data: 2009-04-13 18:39:04
    Temat: Koniec umowy o pracę
    Od: John Smith <a...@g...com>

    Witam Grupowiczów,
    mam umowę o pracę na czas określony, która wygasa ostatniego dnia
    kwietnia. Czy pracodawca powinien mnie powiadomić o tym, że umowa nie
    będzie przedłużona? Czy też 'po prostu', skoro do końca kwietnia to tyle
    i już. Czy są jakieś uregulowania prawne? Nie wiem czy to istotne, ale
    była to moja 2 umowa na czas określony w tym miejscu pracy.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-13 20:16:21
    Temat: Re: Koniec umowy o pracę
    Od: Lemat <#@lemat.priv.pl>

    John Smith wrote:

    > Witam Grupowiczów,
    > mam umowę o pracę na czas określony, która wygasa ostatniego dnia
    > kwietnia. Czy pracodawca powinien mnie powiadomić o tym, że umowa nie
    > będzie przedłużona?

    powiadomił cię przy podpisywaniu umowy

    > Czy też 'po prostu', skoro do końca kwietnia to tyle
    > i już. Czy są jakieś uregulowania prawne? Nie wiem czy to istotne, ale
    > była to moja 2 umowa na czas określony w tym miejscu pracy.

    jeżeli do tej pory nie zaproponowano ci dalszej pracy to są 2 możliwe
    przyczyny:
    1) burdel w kadrach (jak zwykle),
    2) nie zaproponują ci w ogóle

    Więc niestety zamiast się umartwiać powinieneś skierować się do
    kadr/kierownika.
    Lemat
    easyISP jest spam-friendly - utrzymuje stronę www notorycznemu spamerowi
    polandexport

  • 3. Data: 2009-04-14 14:16:59
    Od: John Smith <a...@g...com>

    Dzięki. Niestety dookoła mnie burdel permanentny, tak więc bujam się
    pomiędzy kadrami, moim przełożonym a dyrektorem placówki, odsyłany jeden
    do drugiego. Co za czasy!
    MG

  • 4. Data: 2009-04-14 16:42:42
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Mon, 13 Apr 2009 20:39:04 +0200, John Smith <a...@g...com>
    wrote:

    >Czy pracodawca powinien mnie powiadomić o tym, że umowa nie
    >będzie przedłużona?
    Dobry obyczaj nakazuje ale nie ma obowiazku.

    >Czy też 'po prostu', skoro do końca kwietnia to tyle
    >i już.
    Tak to nalezy interpretowac - moze nie chce przedluzyc i nie chce Ci
    tego powiedziec. Albo w maju zadzwoni zdziwiony ze nie przyszedles do
    pracy - wtedy mozesz ugrac cos dla siebie jesli jestes mu bardzo
    potrzebny ;) Ale jak na tej pracy Ci zalezy i masz slabe nerwy, brak
    innych perspektyw albo zobowiazania to pogadaj z wlasciwymi ludzmi o
    przedluzeniu.

    WAM
    --
    długi weekend nad morzem www.nadmorze.pl/dlugi-weekend-majowy
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl

  • 5. Data: 2009-04-14 21:16:28
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:gs00s3$q4r$1@news.task.gda.pl John Smith
    <a...@g...com> pisze:

    > mam umowę o pracę na czas określony, która wygasa ostatniego dnia
    > kwietnia.
    Nie wygasa. Rozwiązuje się.

    > Czy pracodawca powinien mnie powiadomić o tym, że umowa nie będzie
    > przedłużona?
    Nie ma takiego obowiązku.
    Ty też nie masz.

    > Czy też 'po prostu', skoro do końca kwietnia to tyle i już.
    Może tak być. Mało eleganckie, ale z prawem zgodne.

    > Czy są jakieś uregulowania prawne?
    Tak. W KP.

    > Nie wiem czy to istotne, ale była to moja 2 umowa na czas określony w tym
    > miejscu pracy.
    Jak druga, to jeszcze nie jest istotne.

    --
    Jotte