PracaGrupypl.praca.dyskusje › [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy

  • 21. Data: 2003-11-15 13:15:27
    Temat: Re: [ :-) ] Kogo szukaja pracodawcy
    Od: " Marek" <m...@g...WYTNIJ.pl>

    sp6mlz <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Smutno tu troche na tej liscie...
    > <CYTAT>

    > komunikacji
    > pojęcia,
    > </CYTAT>

    to jest mocarne! Ponieważ ja też uważam to za przerost, to być może
    nie jesteśmy trendy :)
    najprawdopodobniej obecnie zaliczki na młode wilki wygłodzone brakiem
    sukcesu, rozpoczynają juz studiowanie informy i ekonomii równolegle już
    w podstawówce, żeby w okresie gimnazium, szkoły średniej i przez pierwsze
    trzy lata studiów zaliczyć kilku pracodawców - koniecznie z osiągnięciami
    i referencjami ;)
    teraz się przecież nie pracuje - tylko bierze udział w projektach i robi
    karierę :)
    a firmy nie prowadzą działalności produkcyjnej, handlowej czy usługowej
    ale ekspandują :)
    zapomniałem jeszcze dodać, że wszędzie są młode i dynamiczne zespoły
    które robią projekty, karierę i ekspansję :))
    a jak się zapalą i wypalą to przyjeżdża straż pożarna a potem ekipa
    w białych kitlach z kaftanami i wszystkich zabierają :)))
    na drugi dzień firma daje następne ogłoszenie: szukamy jeleni ... to
    jest chciałem napisać: młodych i wygłodzonych ...

    Marek

  • 22. Data: 2003-11-15 13:30:11
    Od: Marcin Strzyzewski <m...@c...pl>

    clockworkoi wrote:
> [...]
    >
    > <cut>
    > No to kolejne:)
    >
    > Poszukujemy osoby na stanowisko administratora bazy danych Oracle/sieci WAN
    > (Cisco).
    >
    > Wymagania:
    > - znajomość zagadnień administracyjnych Oracle poparta doświadczeniem
    > - umiejętność rozwiązywania typowych problemów wydajnościowych bazy danych
    > (strojenie)
    > - umiejętność tworzenia backupu bazy danych (w tym również pisanie procedur)
    > - znajomość zagadnień administracyjnych Windows 2000
    > - umiejętność administrowania siecią WAN (Cisco)

    jak zwykle wszystko :)

    > - umiejętność pracy w zespole

    po cholere zespol skoro ten facet ma robic wszystko ? ;)

    cisco znam, ale za cholere nie dotkne windows, nie wspominajac oracla.
    nie mozna byc dobrym w kazdym z tych 3 rzeczy
    m.

  • 23. Data: 2003-11-15 15:33:35
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia Witiia <K...@p...onet.pl>, chcąc
    wprowadzić nas w bardzo dobry humor, napisał(a):

    > ja sam mam dodatkowo jeszcze licencjat z zarządzania i marketingu
    > (uniwersytet, nie prywatne), no i co z tego?

    No to jeśli pracowałeś z systemami finansowo-księgowymi, znasz ich
    możliwości i ograniczenia a także masz w jednym paluszku całość
    obiegu dokumentów w firmie i przełożenie tego na systemy (finansowo-
    -księgowy, zarządzania magazynem i zapasami, kadrowo-płacowy,
    planowania itp.) a dodatkowo pojęcie o bazach danych, to myślę, że
    mógłbyś ubiegać się o to stanowisko.

    --
    CHANI

  • 24. Data: 2003-11-15 17:02:19
    Od: "Pawel Biel" <p...@s...pl>

    Witiia wrote:
> [...]

    Politechnika Warszawska
    WEiTI
    --
    pozdrawiam
    Paweł Biel

  • 25. Data: 2003-11-15 19:24:45
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    Użytkownik "CHANI" <c...@c...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > -księgowy, zarządzania magazynem i zapasami, kadrowo-płacowy,
    > planowania itp.) a dodatkowo pojęcie o bazach danych, to myślę, że

    bzdura, student zwykle posiada wiedzę teoretyczną, a teoria bardzo rożni się
    od praktyki,

    czy Ty chciałabym żeby w Twojej firmie system ERP wdrażał
    student?

    niejedno wdrożenie zakończyło się bankructwem firmy,

    pozdrawiam
    Basia

  • 26. Data: 2003-11-15 19:40:54
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia bm <g...@g...pl>, chcąc wprowadzić nas w

    > bzdura, student zwykle posiada wiedzę teoretyczną, a teoria bardzo rożni
    > się od praktyki,

    E tam, niektórzy studenci pracują w czasie studiów.

    > czy Ty chciałabym żeby w Twojej firmie system ERP wdrażał
    > student?

    Jeśli doświadczony i wie co robi, to dlaczego nie (choć myślałam już raczej
    o doświadczonym absolwencie). A wiedziałabym jak to zweryfikować - sama mam
    dużo doświadczeń z przeróżnymi programami (nie tylko w firmach w których
    pracowałam - zdarzało się że proszono mnie o pomoc przy różnych programach).

    > niejedno wdrożenie zakończyło się bankructwem firmy,

    Bankructwa następują z różnych powodów. Dla niektórych to nawet sposób
    na wzbogacenie się... (może nowe prawo upadłościowe coś zmieni...)

    --
    CHANI

  • 27. Data: 2003-11-15 20:19:35
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

> [...]
    > -księgowy, zarządzania magazynem i zapasami, kadrowo-płacowy,
    > planowania itp.) a dodatkowo pojęcie o bazach danych, to myślę, że

    no to chyba byłbym idealnym kandydatem:) co prawda nie student, ale po
    ekonomii, podyplomo coś z IT, pracuje jako informatyk, znam obieg dokumentów
    w firmie, wdrażałem systemy zarządzania przedsiebiorstwem itp:)

    pozdr
    Krzysiek

  • 28. Data: 2003-11-15 20:41:26
    Od: "CHANI" <c...@c...org>

    Witam,
    pewnego pięknego dnia KrzysztofM <k...@n...dvdinfo.prv.pl>,
> [...]

    > ekonomii, podyplomo coś z IT, pracuje jako informatyk, znam obieg
    > dokumentów w firmie, wdrażałem systemy zarządzania przedsiebiorstwem itp:)

    No to byłbyś :).
    Ja też czuję, że dałabym sobie z tym radę - byłam na seminarium poświęconym
    m.innymi systemom ERP - uważam to zaciekawy i wcale nie taki trudny temat.

    --
    CHANI

  • 29. Data: 2003-11-15 22:12:31
    Od: "bm" <g...@g...pl>

    > Bankructwa następują z różnych powodów. Dla niektórych to nawet sposób
    > na wzbogacenie się... (może nowe prawo upadłościowe coś zmieni...)

    mam na myśli bankructwa firm, które rozpoczęły wdrożenie ERP - jak podaje
    specjalistyczna prasa -
    najczęściej wynikało to z niedoświadczenia konsultantów i szefa projektu,

    pozdrawiam
    Basia

  • 30. Data: 2003-11-15 22:23:30
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin Strzyzewski" <m...@c...pl> napisał w wiadomości

    <cut>

    > jak zwykle wszystko :)

    No i jeszcze te windy, pokazcie mi wanowca co windami administruje i
    replikuje jakies kontrolery domen albo co gorsza userow zaklada:) A juz o
    powaznej instalacji Oracle na windach to jak zyje nie slyszalem - a firma
    pewnie nie najmniejsza, jak na ceny za licencje Oracle ja stac.

    > po cholere zespol skoro ten facet ma robic wszystko ? ;)

    Jak to? Ty przychodzisz, caly departament odchodzi;))))
    pozdr
    /p