PracaGrupyalt.pl.praca.oferowanaKoder HTML/CSS - praca zdalna

  • 1. Data: 2011-07-14 18:12:28
    Temat: Koder HTML/CSS - praca zdalna
    Od: The Dickiebirds Web Studio <p...@g...com>

    The Dickiebirds Web Studio poszukuje kodera html/css. Praca zdalna
    przy przygotowywaniu kodu html/css na potrzeby stron internetowych.
    Praca na zasadzie współpracy/outsourcing-u. Rozliczenie: umowa o
    dzieło, umowa zlecenie, faktura VAT, rachunek.

    Oferujemy:

    - wynagrodzenie 8GPB za godzinę pracy;
    - dowolne godziny pracy;
    - możliwości rozwoju (część projektów realizujemy z wykorzystaniem
    HTML 5 i CSS 3);
    - oferujemy również pracę w młodym, dynamicznym i międzynarodowym
    zespole, pracę przy realizacji nowoczesnych, międzynarodowych
    projektów, świetną atmosferę pracy i inne tego typy pierdoły, które
    przyszli pracodawcy tak lubią tu zamieszczać ;-)

    Teraz o naszych wymaganiach:

    - doskonała znajomość html/css - ale to chyba jasne?
    - komunikacyjna znajomość języka angielskiego - mamy siedzibę w UK,
    project manager nie gada po "ludzku" (czytaj "polsku"), więc dobrze by
    było, żebyśmy się mogli jakoś dogadać;
    - terminowość - żebyśmy nie musieli przed klientem "oczami
    świecić" ;-) A tak na poważnie, to terminy ustalamy zazwyczaj według
    schematu - czas potrzebny na realizację x 2 + 2 dni robocze.

    Mile widziane:

    - znajomość JavaScript - głównie pracujemy z jQuery;
    - znajomość Wordpress-a (od strony tworzenia szablonów).

    Zajmujemy się głównie tworzeniem stron w oparciu o Wordpress-a,
    jednakże zdarza nam się też wdrażać nasze autorskie rozwiązania.
    Z pracą zdalną mamy do czynienia cały czas - cały nasz zespół tak
    pracuje.
    Z naszej strony możemy zapewnić stały dopływ nowych projektów.

    Swoje oferty (wszystko to czym chcecie się pochwalić) prosimy
    przesyłać na adres: w...@d...com W tytule wiadomości prosimy
    umieścić [HTML/CSS Coder]. W razie pytań proszę pisać na powyższy
    adres. Postaram się (choć nie mogę obiecać) rozwiać wszelkie
    wątpliwości.

    PS. Dobrze by było żebyście pisali po angielsku, odpadnie mi wtedy
    tłumaczenie ;-)

  • 2. Data: 2011-07-14 18:54:35
    Temat: Re: Koder HTML/CSS - praca zdalna
    Od: Adam Kucza <a...@o...pl>

    W dniu 2011-07-14 18:12, The Dickiebirds Web Studio pisze:
> [...]
    > wątpliwości.
    >
    > PS. Dobrze by było żebyście pisali po angielsku, odpadnie mi wtedy

    hej,ja bym się pisał, ale na aplikacje autorskie
    WP znam, ale szablonów nie robiłem - korzystam z gotowców :)

    nie wiem czy gdzieś w sieci nei widziałem przypadkiem jakiegoś narzędzia
    do tworzenia szablonów WP.

    pozdrawiam
    Adam Kucza