PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kodeks pracy - art. 151 ustęp 5

  • 21. Data: 2006-11-08 16:34:27
    Temat: Re: Kodeks pracy - art. 151 ustęp 5
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Herbi" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bv4neb1ganhv.dlg@onet.pl...
    > Dnia 8 lis o godzinie 14:11, na pl.praca.dyskusje, Tomasz Kaczanowski
    > napisał(a):
    > Any user tego nie potrafi objąć umysłowo.

    Otóż nie :) Any potrofi to pojąc - tyle że jest TRIOLLEM :))))))

    NIE KARMIC TROLLA !!!!!

    Pozdrawiam
    kantor

  • 22. Data: 2006-11-08 16:55:07
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: WAM [Wed, 08 Nov 2006 16:29:41 +0100]:

    > "tylko dzwonki" zawsze ida do teatru wtedy kiedy ja :(

    W teatrze jeszcze nie jest tak źle, tam raczej chodzą ludzie
    pi-razy-oko znający słowo "kultura". Tragedia to jest dopiero
    w kinie...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG 574988 ~ http://cyber-girl.net ~
    \o)/ ~ I am what I am - I do what I want ~

  • 23. Data: 2006-11-08 21:03:00
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1e05x11kbj5t7.dlg@onet.pl Herbi <z...@o...pl>
    pisze:

    > Kazać to on sobie może :))
    > Potrafisz wskazać że pracownik *musi* użytkować (tzn. nie w prywatnym
    > zakresie!) telefon służbowy *po godzinach pracy*? Pytam na serio - wskaż
    > proszę.
    Nie wskaże, bo takiego czegoś nie ma. Można zawierać w umowach i
    regulaminach różne klauzule, ale jeśli są one dla pracownika mniej korzystne
    niż zapisy prawa pracy to są one z mocy tegoż prawa nieważne (KP art. 9 §2 i
    §3, art. 18 §1 i §2).
    Nie ma co się obawiać telefonu służbowego - w godzinach pracy służyć on może
    wprawdzie do kontaktu pracodawcy z pracownikiem i odwrotnie, ale po
    godzinach pracy ten telefon wprawdzie jest dalej służbowy, ale pracownik
    jest już prywatną osobą i nikomu nic do tego czy odbiera telefony (dowolne)
    czy nie.
    Pewien wyjątek stanowi właśnie kwestia dyżurów (oczywiście chodzi o te
    domowe, które moga być całkowicie darmowe), ale z tym sobie też można
    stosunkowo łatwo poradzić - problem czysto techniczny.
    Z drugiej strony dyżur domowy "pod telefonem" jest zasadniczo możliwy tylko
    w przypadku zaopatrzenia pracownika w telefon słuzbowy. Czy takie
    wyposażenie pracodawcy rzeczywiście tak chętnie i często serwują
    pracownikom?

    Jotte