PracaGrupypl.praca.dyskusjeKobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?

  • 21. Data: 2003-01-31 12:32:02
    Temat: Re: Kobieta Informatyk ??? czy ktoś widział lub słyszał ?
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > przeczulona jestes, wez cos na alergie

    a Tobie radze zebys sie usmiechnal, bo jutro mozesz nie miec na to czasu
    :))

    Agnieszka

  • 22. Data: 2003-01-31 12:32:33
    Od: Albatros <a...@i...pl>

    Witaj !

    Muszę ci pogratulować poczucia humoru, naprawde text jest bomba, serio
    ... :-)))

    ale niestety nic z tych rzeczy.

    pozdrawiam

    A.

  • 23. Data: 2003-01-31 12:35:31
    Od: Albatros <a...@i...pl>

    Tomasz Finke wrote:

    > Skądże znowu. Problem jest gdzie indziej: smutne doświadczenie
    > uczy, że nadmierna feminizacja jakiegoś zawodu powoduje spadek
    > jego prestiżu oraz poziomu dochodów. Na szczęście w szeroko
    > pojętym IT jeszcze nam to nie grozi... ;)
    >
    > T.

    Niestety obawiam się że jest odwrotnie

    pozdrawiam
    A.

  • 24. Data: 2003-01-31 12:44:44
    Od: m...@p...onet.pl

    Witam!
    > Czy ktoś może widział Informatyka Kobietę ????
    Od razu mi sie przypomniala swinka morska :-)
    (ale tez od razu musze zaznaczyc, ze to bylo dawno i nieprawda bo osoby troche
    przeczulone mnie zlinczuja :-( )

    Pozdrawiam
    Marek

  • 25. Data: 2003-01-31 12:46:13
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Albatros wrote:

    > Niestety obawiam się że jest odwrotnie

    Tzn. kobiety chętniej podejmują się niskopłatnych i postrzeganych
    jako gorsze prac?

    T.

  • 26. Data: 2003-01-31 12:51:49
    Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl>

    > Bardzo mnie to cieszy, jako że na liście 'pl.praca.szukana' nie
    > znalazłem żadnej kobiety ubiegającej się o prace na stanowisko
    > informatyka, stąd moje pytanie ...

    Chyba jednak słabo szukałeś, na tej grupie są np. moje posty :).
    Szukam pracy jako Administrator - informatyk W2K/NT/Novell

    pozdrawiam, Katarzyna

  • 27. Data: 2003-01-31 12:53:09
    Od: Albatros <a...@i...pl>

    witam
    Czy możesz trochę jaśniej ???
    pozdr.

    A.

  • 28. Data: 2003-01-31 12:53:44
    Temat: Re: Kobieta Informatyk ??? czy kto? widziałlub słyszał ?
    Od: "Agnieszka" <a...@N...o2.pl>

    > Tzn. kobiety chętniej podejmują się niskopłatnych i postrzeganych
    > jako gorsze prac?

    To Wam sie tak wydaje :(

    Agnieszka

  • 29. Data: 2003-01-31 13:00:03
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    Agnieszka wrote:

    > To Wam sie tak wydaje :(

    Ja tylko zadałem pytanie.

    T.

  • 30. Data: 2003-01-31 13:39:54
    Od: "Tomasz Onyszko" <g...@b...net.pl>

    Agnieszka wrote:
    > a Tobie radze zebys sie usmiechnal, bo jutro mozesz nie miec na to
    > czasu :))

    oj, akurat sie usmiecham :) a jutro bede mial na to jeszcze wiecej czasu i
    napewno bede sie usmiechal bo to bedzie mily weekendzik :)

    sorki jezeli zle to odebralas, po prostu mowienie o dyskryminacji nie ma
    sensu w tym wypadku, kobity pracuja w branzy tak zwanej wszedzie i radza
    sobie calkiem calkeim, czesto lepiej niz mezczyzni. U mnie w dziale tez sa
    kobietki - i jakos nie widze akurat w branzy informatycznej szeroko pojetej
    dyskryminacji kobiet.

    Wiec nawet jak ktos sie wypowiada w tonie lekko dyskryminujacym to powinnas
    wiedziec jak wyglada sytuacja w rzeczywisotsci i nie mowic o dyskryminacji
    :)

    --
    Tomasz Onyszko - T...@w...pl
    http://www.w2k.pl/