PracaGrupypl.praca.dyskusjeKierownik dzialu IT - samopas, czy zatrudnienie Ile krzyknąć?

  • 1. Data: 2008-01-21 15:48:06
    Temat: Kierownik dzialu IT - samopas, czy zatrudnienie Ile krzyknąć?
    Od: plooscva <p...@a...pl>

    Pytanie jest takie.
    Zostałem poproszony o przedstawienie swoich propozycji, jako osoba
    odpowiedzialna za IT w firmie, która dynamicznie się rozwija. Mam tu na
    myśli zbudowanie dzialu i zarządzanie nim. Do tej pory zajmowaly się tym
    przypadkowe osoby w oddzialach terenowych.
    mam wybór, czy pozwolić sie zatrudnić na umowie, czy też pozostać , tak
    jak dotychczas jako firma zew. Jako firma, świadcząca usługi jestem
    również dostawcą sprzetu, co pewnie nie będzie mozliwe w modelu z
    zatrudnieniem (to ich sugestia, nie wiem, na ile słuszna).
    zależy mi na nienormowanym czasie pracy.

    O jakie extrasy mogę powalczyć przy zatrudnieniu?

    Jakich pieniedzy można się spodziewać?

    Jakich jeszcze niespodzianen nie biore pod uwage w obu modelach?

    Klient to kilkuoddzialowa firma, z dużym potencjałem, popartym
    osiągnieciami, w tej chwili ok. 100-130 pracowników.

    Bede wdzięczny za wszytkie sugestie

    km

  • 2. Data: 2008-01-21 16:17:39
    Od: Jasek <j...@p...onet.pl>

    plooscva wrote:

    > Jako firma, świadcząca usługi jestem
    > również dostawcą sprzetu, co pewnie nie będzie mozliwe w modelu z
    > zatrudnieniem (to ich sugestia, nie wiem, na ile słuszna).

    Bardzo sluszna, bo jak sobie to inaczej wyobrazasz zabezpieczenie
    interesow firmy przed potencjalnymi naduzyciami?

> [...]
    >
    > Klient to kilkuoddzialowa firma, z dużym potencjałem, popartym
    > osiągnieciami, w tej chwili ok. 100-130 pracowników.

    A ile lat doswiadczenia masz w kierowaniu/budowaniu dzialow IT? Jaka
    metodologie zamierzasz stosowac czy tak bedziesz szedl zywiol? Jakie
    systemy sa/maja byc w firmie. A jakie sa wymgagania firmy co do godzin
    operacyjnych? 8-16 czy 6-22? czy 24/24? A ile sobie zazycyzc? Tyle ile
    sadzisz ze jestes wart na rynku uwzgledniajac ochote firmy do placenia.
    Co do formy zatrudnienia w w/w przypadku to ja bym wybral umowe o prace
    - ze wzgledu na socjalistyczne benefity RP.

    Jacek

  • 3. Data: 2008-01-22 08:20:18
    Od: plooscva <p...@a...pl>

    Jasek pisze:

> [...]
    > Co do formy zatrudnienia w w/w przypadku to ja bym wybral umowe o prace
    > - ze wzgledu na socjalistyczne benefity RP.

    Słuszna uwaga. Nie mam doświadczenia w tym zakresie. Jeśli chodzi o
    podejście klienta, to on również nie ma :) mam na myśli, że firma
    staneła niejako nagle przed potrzebą stworzenia takiej komórki. Jako, że
    jestem z nimi związany od dłuższego czasu - zaproponowano mi to. Co do
    godzin pracy - hmm. 'Ma działać. Kropka'
    O jakich benefitach piszesz? Pytam, bo jestem za młody żeby pamiętać je
    'z życia'.
    Ponawiam prośbę o poziom uposażenia. Przeglądając grupę znalazłem
    widełki zbyt szerokie, aby się na nich oprzeć.
    Dzieki za odpowiedz.
    k.

  • 4. Data: 2008-01-22 16:16:24
    Temat: Re: Kierownik dzialu IT - samopas, czy zatrudnienie Ile krzykną
    Od: " " <z...@N...gazeta.pl>

    plooscva <p...@a...pl> napisał(a):

> [...]
    > Ponawiam prośbę o poziom uposażenia. Przeglądając grupę znalazłem
    > widełki zbyt szerokie, aby się na nich oprzeć.

    Jestem w podobnej sytuacji tylko że u mnie infrastruktura już jest ale troche
    stara i trzeba unowocześnić. Narazie pracuje na umowę zlecenie bo pracuję
    również w innej firmie, ale chciałbym podpisać umowę o pracę i nie wiem o ile
    pieniędzy mam walczyć.
    z góry dzięki za wszelkie sugestie

  • 5. Data: 2008-01-23 09:25:17
    Od: MK <m...@w...pl>

    plooscva wrote:
> [...]
    >
    > Klient to kilkuoddzialowa firma, z dużym potencjałem, popartym
    > osiągnieciami, w tej chwili ok. 100-130 pracowników.

    Pracowalem w firmie gdzie kierownik dzialu IT (firma ma ok. 300
    pracownikow) zarabia 1800zl - 2000zl netto.

  • 6. Data: 2008-01-23 10:13:57
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    PT MK pisze:

    > Pracowalem w firmie gdzie kierownik dzialu IT (firma ma ok. 300
    > pracownikow) zarabia 1800zl - 2000zl netto.

    Kiedy to było?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    This fortune soaks up 47 times its own weight in excess memory.

  • 7. Data: 2008-01-23 10:45:23
    Od: MK <m...@w...pl>

    Miros/law L. Baran wrote:

    > Kiedy to było?
    >
    > Jubal

    Dawno to bylo ale nic sie nie zmienilo.

  • 8. Data: 2008-01-23 12:27:27
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    MK wrote:

    > Dawno to bylo ale nic sie nie zmienilo.

    Hahaha, to co to za firma, sortownia smieci? ;) Bredzisz czlowieczku ...
    przespij sie albo cos.

  • 9. Data: 2008-01-23 12:46:27
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Hahaha, to co to za firma, sortownia smieci? ;) Bredzisz czlowieczku ...
    > przespij sie albo cos.

    w dziwnym swiecie zyjesz i jeszcze obrazasz innych, sam mam przyklady gdzie
    na dzien dzisiejszy kierownik IT ma niewiele wiecej w podobnej wielkosci
    firmy.
    wiec mnie nie dziwi w zadnym wypadku ze takie firmy sa, co oczywiscie nie
    jest wyznacznikiem ze tyle kazdy inny zaplaci i ani grosza wiecej

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2008-01-23 13:07:45
    Od: "unknown" <e...@u...com>

    Piotrek wrote:

> [...]
    > wiec mnie nie dziwi w zadnym wypadku ze takie firmy sa, co oczywiscie
    > nie jest wyznacznikiem ze tyle kazdy inny zaplaci i ani grosza wiecej

    Tyle jest wart, tyle umie, tyle potrafi, to tyle zarabia Panie uderz (mnie)
    w glowe bo trace kontakt z rzeczywistoscia. Zrozumiales przekaz?

    --
    /RTFM - Read The Fuc*ing Manual