PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kierownicy w Kauflandzie

  • 11. Data: 2007-12-07 13:04:37
    Temat: Re: Kierownicy w Kauflandzie
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A tu pięknie udany wzór idealnej kierowniczki zasobów ludzkich
    > http://bp1.blogger.com/_rj-QpbSI6pQ/RnriCvq7eyI/AAAA
    AAAAAPI/fXJoZBanzb0/s320/ilsa_3.jpg

    Ja, ja... dobre :-)

    Kriss

  • 12. Data: 2007-12-07 15:21:10
    Od: "PiesMaOle" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Any User" <u...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wprawdzie nie pracuję w Kauflandzie, ale wiele dobrego o tej firmie
    > słyszałem - jest to jedna ze stosunkowo nielicznych firm, które
    > potrafią naprawdę optymalnie wykorzystać możliwości swoich zasobów
    > ludzkich.

    No domyslamy się, że nie pracujesz w Kauflandzie, bo musisz być przecież
    zarządcą cmentarza komunalnego, gdzie jesteś odpowiedzialny za zasoby
    ludzkie...

  • 13. Data: 2007-12-07 23:02:28
    Od: "tuMEk" <t...@k...pl>

    3 Super Negatyw

    ja bylem rok kierownikiem food ,tzw WBL - moja rada -NIGDY W ŻYCIU i za
    zadne pieniadze!No chyba ze chcesz pozbyc sie brata ,nastepnie odwiedzac go
    w szpitalu psychiatrycznym na oddziale frustratow. Moze zarobic okolo 2000
    za cene zdrowia. Jak chcesz wiecej - napisz na priv.

    --
    pozdro
    tumek

  • 14. Data: 2007-12-07 23:14:56
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > w szpitalu psychiatrycznym na oddziale frustratow. Moze zarobic okolo 2000
    > za cene zdrowia. Jak chcesz wiecej - napisz na priv.

    Ja też bym prosił - patrykwlos at gmail dot com - dotychczas słyszałem
    same dobre rzeczy o tej firmie, więc tym bardziej mnie ciekawią opinie
    przeciwne.

    --
    Czy każdy powinien mieć prawo głosu w wyborach?
    http://pracownik.blogspot.com

  • 15. Data: 2007-12-08 09:24:56
    Od: "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl>

    Nie mogę wysłać nic na priv, przychodzi mi błąd w dostarczeniu wiadomości.
    zmartwił mnie bardzo Twój post, brat zdaje się zdecydował się przyjąć tę
    pracę.
    Napisz gdzie i kiedy pracowałeś. I co takiego strasznego może go tam czekać.
    Będę wdzięczna za info.
    Pozdr, Ewa

  • 16. Data: 2007-12-08 13:18:54
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "Ewa Maciejewska" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > tę
    > pracę.
    > Napisz gdzie i kiedy pracowałeś. I co takiego strasznego może go tam

    No bo pewnie wiesz, że odpisuję się pod cytatem, a KROPKA to .
    nie martw się, bratu będzie dobrze w Kauflandzie, poczuje się jak w domu

  • 17. Data: 2007-12-09 22:17:42
    Od: "tumek" <t...@i...com>

> [...]
    > pracę.
    > Napisz gdzie i kiedy pracowałeś. I co takiego strasznego może go tam

    dobra ,tak po krotce. Bylem ktoryms tam z kolei WBL , poprzednicy
    wytrzymywali 1-3 miesiecy. Kaufland to wiekszy syf niz biedronka. ZERO
    przestrzegania jakichkolwiek przepisow. Pracowalem jakies 2-3 lata temu.
    Odszedlem (powiedzmy)za porozumieniem stron. Twoj brat niedlugo zacznie
    pogibane szkolenie ( czytaj harówe) -przejdzie kazdy dzial (niby uczac sie a
    tak naprawde robiac za tych ktorym sie znudzilo i sa na L4 ) Jak Pan HL
    (kierownik sklepu - kazdy kaze sie tytuowac panem dyrektorem -najwyrazniej
    nie przyjmujac do wiadomosci skrotu HL - Leiter ( kierownik) uzna ze wpadles
    w tzw rytm haha - stales sie odpowiednim materialem na zombi - ustanowi
    brata panem WBL i tu sa dwie mozliwosci - albo bedzie po stronie szuma
    kierownika i skonczy jak parszywy wyrobnik ( lacznie z otwieraniem hali kolo
    4rano - i pobytem do 18-20 wieczor) znienawidzony przez czastke pracownikow
    (bo wiekszosc to ludzie najeci przez agencje - ktorzy beda go miec gleboko w
    dupie) albo stanie po stronie pracownikow - a to skonczy sie zwolnieniem
    popartym nagraniami z kamer i donosami na pismie przez szujow ochroniarzy
    kauflandzkich , ktorzy donosza rowniez na samych siebie ( ich donosow mialem
    pelna szuflade).
    tzw kariera w kaufland oznacza zgode na rzucanie po calym kraju brata (od
    sklepu do sklepu) co skonczy sie rozbiciem rodziny (jesli jej nie
    posiada -utrata wszelkich ( doslownie : wszelkich) kontaktow prywatnych.
    acha : nie wiem jak teraz ale ja zarabialem 2100 zl i z okolo 10 dni wolnych
    wykorzystywalem max : 2 lub 3 ; reszte mialem wpisane jako WOLNE. Oczywiscie
    sytuacja zmusila mnie w pewnym momencie do nabrania wody w usta ale po
    jakims czasie poprostu odszedlem ku uciesze nastepnej Pani ktora uchachana
    stala sie WBL - po pol roku wiem ze i ona odpadla.

    reasumujac : WBL - to nieludzkie wykorzystanie czlowieka + mamienie go ze
    bedzie np. zastepca dyrektora - w brudnym fartuchu i trampkach. Oczywiscie
    musze dodac ze wiele tu zalezy od samego tzw: dyrektora no i sytuacji na
    hali.

    Jeszcze mozna by napisac o regionalnych dyrektorach ich najazdach , i
    ratunkowych sprzataniach sklepow ( w tym przypadku jak brat przyszedl na
    rano a WBL z reguly tak przychodzi to zostaje do nastepnego ranka pilnujac
    ( sprzatajac ) sklep. itp ,itp.

    wiecej nie chce mi sie pisac o tym syfie.
    tumek

  • 18. Data: 2007-12-10 14:04:25
    Od: "vauxhall" <v...@o...net>

    Użytkownik "tumek" <t...@i...com> napisał w wiadomości
    > wiecej nie chce mi sie pisac o tym syfie.

    Kauf znaczy stręczyć
    czyli mają świetną i adekwatną nazwę kraina stręczycielstwa!
    teraz już wiadomo gdzie pracuje anyuser

  • 19. Data: 2007-12-12 21:51:39
    Od: "Jagna W." <w...@o...eu>

    vauxhall napisał(a):