PracaGrupypl.praca.szukana › Katowice: Elektronik-administrator na zastępstwa urlopowe

  • 1. Data: 2005-06-12 08:55:27
    Temat: Katowice: Elektronik-administrator na zastępstwa urlopowe
    Od: "Krzysztof Podstawa" <k...@g...pl>

    Potencjalny pracodawco najpierw ułatwię Tobie życie:
    Jeżeli uważasz, że dla Ciebie czas nie płynie lub czujesz awersję do siwizny
    i zmarszczek, to nie czytaj dalej, bo mam już 47 lat

    Jestem elektronikiem, certyfikowanym administratorem systemów komputerowych
    i byłym automatykiem

    Szukam pracy na zastępstwa urlopowe podczas wakacji, najlepiej w obszarze:
    Gliwice - Bytom, Tarnowskie Góry - Dąbrowa Górnicza - Tychy, Mikołów

    Na życzenie prześlę mój życiorys zawodowy (C.V.)

    Krzysztof Podstawa

    Telefon: 0-603 42 18 08 (SMS lub nagraj się)
    E_mail: k...@g...pl

  • 2. Data: 2005-06-12 15:02:35
    Od: Dancer <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2005 10:55:27 +0200, Krzysztof Podstawa
    <k...@g...pl> napisał:

    > Potencjalny pracodawco najpierw ułatwię Tobie życie:
    > Jeżeli uważasz, że dla Ciebie czas nie płynie lub czujesz awersję do
    > siwizny
    > i zmarszczek, to nie czytaj dalej, bo mam już 47 lat

    Gratuluję poczucia humoru. Chętnie bym skorzystał, ale niestety nie ten
    rejon Polski :)

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

    :::: Polecam ::::
    http://www.aidemart.com/Praktyczny_E-biznes - Praktyczne Rady Dla
    Biznesmenów, Którzy Chcą Robić Pieniądze W Internecie

    Chcesz się skontaktować? Pisz na maciek_f *malpa* go2 *kropka* pl