PracaGrupypl.praca.dyskusje › KSIĘGOWA na gwałt :)

  • 11. Data: 2005-09-09 19:06:55
    Temat: Re: KSIĘGOWA na gwałt :)
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > a ta rosnąca firma to LGe oczywiscie :L

    aż tak duża nie jest :)

  • 12. Data: 2005-09-09 19:09:03
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > A tak ogólnie zastanawiam się co się robi w firmach ze starszymi
    > (powyżej 35 lat?) pracownikami jak już są, żeby nie odstraszali
    > kandydatów? Może się ich po szafach chowa na kilka dni? ;-)

    u nas każdy po 35 dostaje premie na facelifting i od razu ma 10 mniej

  • 13. Data: 2005-09-09 19:12:47
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Hmm. Nawet oferta pisana w tak niestandardowy sposób, nie może się obejść
    > bez informacji o dynamicznym rozwoju i młodym zespole.

    Proszę sobie wyobrazić, że w tym przypadku jest to prawda, nie mam zielonego
    pojęcia co znajduje się w większości ogłoszeń gdyż, na szczęście, nie muszę
    ich przeglądać, a miałam nadzieję, że grupę czytają ludzie którzy szukają
    pracy. Dla nieufnych mogę podać adres firmy, gdzie w można osobiście złożyć
    aplikację :)

  • 14. Data: 2005-09-09 19:16:54
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > Gwaltownie rozwijajaca sie firma poszukuje na gwalt ksiegowej. Hmmm..
    branza
    > bdsm?

    :) w sumie nie bdsm, ale ostre babki też są gdyż branża też jest ciekawa :P,
    ale to nie w dziale księgowości :P

  • 15. Data: 2005-09-09 19:17:24
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > nie napisali, że są wiodącym liderem.

    bo nie jesteśmy

  • 16. Data: 2005-09-09 19:29:04
    Od: "mhl999 " <m...@N...gazeta.pl>

    aga <n...@j...bezdomna.pl> napisał(a):

    > u nas każdy po 35 dostaje premie na facelifting i od razu ma 10 mniej

    a co jesli odmowi zabiegu?

  • 17. Data: 2005-09-09 20:26:09
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 9 Sep 2005 20:15:50 +0200, "aga"
    <n...@j...bezdomna.pl> zakodował:

    >Wrocłąw oczywiście :)
    >Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości

    Skąd to "oczywiście"?
    Mi bezdomni "oczywiście" utożsamiają się z dworcem centralnym w
    Warszawie.
    MSPANC

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 18. Data: 2005-09-09 21:34:51
    Od: "Rav4" <a...@m...pl>

> [...]
    > najszybciej. Nie odpowiem na temat wysokości zarobków, bo to z szefem,
    > ale
    > mogę zapewnić, że firma jest świetna pod względem atmosfery i ludzi w niej
    > pracujących. W sumie pracują u nas młodzi ludzie, ok. 30lat, firma
    > ostatnio
    > dość gwałtownie się rozwija co stwarza fajne perspektywy na przyszłość.
    > Jeżeli ktokolwiek będzie miał ochotę wysłać CV oto mój adres e-mail:
    > magnes(małpa)iksserwis.com.pl
    >
    > Pozdrawiam z nadzieją na nową koleżankę/kolegę bo nawał pracy nie pozwala

    NTG zapraszam na pl.praca.oferowana

    pozdr

    Rav4

  • 19. Data: 2005-09-09 21:37:15
    Od: Krzysztofsf <k...@g...pl>

    Dnia Fri, 09 Sep 2005 20:36:54 +0200, Michał napisał(a):

> [...]
    > (powyżej 35 lat?) pracownikami jak już są, żeby nie odstraszali
    > kandydatów? Może się ich po szafach chowa na kilka dni? ;-)

    Pozwalnialo sie ich kilka lat wczesniej wymieniajac na 20-parolatkow,
    ktorzy obecnie oscyluja juz w okolicach 30-i.

  • 20. Data: 2005-09-09 22:26:22
    Od: "aga" <n...@j...bezdomna.pl>

    > a co jesli odmowi zabiegu?

    jeszcze się taki nie trafił, ale jakby co to pomysł z szafą jest całkiem
    fajny