PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem zastraszany w pracy zwolnieniem.Pomocy!

  • 21. Data: 2003-06-09 22:11:47
    Temat: Re: Jestem zastraszany w pracy zwolnieniem.Pomocy!
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Jakub Zysnarski napisał:

    > To poważnie, czy żart? Bo też sam się zastanawiam jaki znaleźć hak na szefa,
    > który chce mnie psychicznie wykończyć

    Poważnie - istnieje coś takiego jak zespół stresu przewlekłego, nie jest
    to choroba kwalifikująca do leczenia szpitalnego ani tym bardziej
    ograniczająca zdolność do czynności prawnych - a zwolnienie na to można
    dostać. Dodatkowo, zwolnienie od psychiatry jest świetną dupokrytką
    [świetne określenie stosowane przez osobę zatrudnioną u mojego byłego
    pracodawcy], bo w większości przypadków jesteś w stanie się obronić
    przed 52, samemu będąc zamaskowanym [jako że na L4 nie ma kodu choroby i
    pracodawca nie może Ciebie zwolnić z racji utraty kwalifikacji, bo nie
    wie, co Ci z nazwy dolega ;)]

    Flyer

  • 22. Data: 2003-06-12 11:46:33
    Od: "gala" <g...@d...pl>

    tu uzyskasz pomoc

    http://www.mobbing.most.org.pl/

    --
    _________________________
    engine design
    Użytkownik "Piotr" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Co zrobić jak szef często bez powodu straszy mnie zwolnieniem z pracy.
    Przez

  • 23. Data: 2003-06-12 14:02:37
    Od: w...@o...pl

    > tu uzyskasz pomoc
    >
    > http://www.mobbing.most.org.pl/
    >
    > --
    > Przez
    > >

    > On nie chce cie zwolnic, ale chce zebys to ty sie zwolnil sam. Najpewniej o
    to mu chodzi. Ale idz do psychiatry - bedziesz mial w razie czego podkladke w
    sadzie, jak to on cie zmaltretowal psychicznie. Ale szukaj sobie po cichu
    innej pracy.