PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 51. Data: 2003-10-12 17:32:03
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > oj wiele jeszcze lat wiele

    slusznie.

    To ja bede wynajmowac mieszkanie, placac za nie czesc swoich (rosnacych)
    zarobkow, czekajac az sie "dojalopie".

    Ty zas mieszkaj dalej z rodzicami, nie "jalopiac sie" i nabierajac sil do
    startu w zycie, ktory kiedys tam moze w przyszlosci nastapi.

    powodzenia!

    glos

  • 52. Data: 2003-10-12 17:32:59
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > a probowales?
    -TAK
    > - wysylales CV do firm w calej Polsce?
    -TAK
    > - probowales zmienic kwalifikacje?
    ZMIENIŁEM KWALIFIKACJE
    > - pracowales nawet za darmo, zeby zdobyc doswiadczenie?
    -TAK
    > - pracowales w kilku firmach naraz?
    TAK

    > Nie wiem, dlaczego zakladasz, ze innym bylo latwiej.
    BO MAM SPORO ZNAJOMYCH KTÓRYM BYŁO I BEDZIE ŁATWIEJ

    > Krotko mowiac - tylko pozazdroscic komfortu miekkiego ladowania u
    rodzicow.

    TU AKURAT NIE MA CZEGO ZAZDROŚCIC

  • 53. Data: 2003-10-12 17:34:57
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > a wiesz przynajmniej co oznaczaja??
    >
    > Kania

    nie wiem i nie chce wiedzieć

  • 54. Data: 2003-10-12 17:36:47
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

> [...]
    >
    > Ty zas mieszkaj dalej z rodzicami, nie "jalopiac sie" i nabierajac sil do
    > startu w zycie, ktory kiedys tam moze w przyszlosci nastapi.

    A DZIEKUJE DZIEKUJE MĄDRY GŁOSIE

  • 55. Data: 2003-10-12 17:38:34
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "villgut" <c...@g...pl> wrote in message

    > nie wiem i nie chce wiedzieć

    No to wszystko jasne. Ja tez bym Cie nie zatrudnila.

    Kania

  • 56. Data: 2003-10-12 17:42:18
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > BO MAM SPORO ZNAJOMYCH KTÓRYM BYŁO I BEDZIE ŁATWIEJ

    Ale to jest Twoja subiektywna ocena... a jesli nawet NIE, to zastanawiales
    sie czemu bylo im latwiej??

    > rodzicow.
    >
    > TU AKURAT NIE MA CZEGO ZAZDROŚCIC

    Skoro tak, to czemu siedzisz im na glowie, zamiast zalozyc wlasne gniazdko??

    Kania

  • 57. Data: 2003-10-12 17:42:57
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    Evviva l'arte! Człowiek zginąć musi -
    cóż, kto pieniędzy nie ma, jest pariasem,
    nędza porywa za gardło i dusi -
    zginąć, to zginąć jak pies, a tymczasem,
    choć życie nasze splunięcia niewarte:
    evviva l'arte!

    Evviva l'arte! Niechaj pasie brzuchy,
    nędzny filistrów naród! My, artyści,
    my, którym często na chleb braknie suchy,
    my, do jesiennych tak podobni liści,
    i tak wykrzykniem: gdy wszystko nic warte,
    evviva l'arte!

    Evviva l'arte! Duma naszym bogiem,
    sława nam słońcem, nam, królom bez ziemi,
    możemy z głodu skonać gdzieś pod progiem,
    ale jak orły z skrzydły złamanemi -
    więc naprzód! Cóż jest prócz sławy co warte?
    evviva l'arte!

    Evviva l'arte! W piersiach naszych płoną
    ognie przez Boga samego włożone:
    więc patrzym na tłum z głową podniesioną,
    laurów za złotą nie damy koronę,
    i chociaż życie nasze nic niewarte,
    evviva l'arte!

  • 58. Data: 2003-10-12 17:50:46
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > BO MAM SPORO ZNAJOMYCH KTÓRYM BYŁO I BEDZIE ŁATWIEJ

    A innym zapewne bylo gorzej i bedzie lepiej.

    Btw - spedziles kiedys zime w nieogrzewanym mieszkaniu w starej kamienicy?
    Bo ja tak.

    > rodzicow.
    >
    > TU AKURAT NIE MA CZEGO ZAZDROŚCIC

    jest czego. Nie bez powodu Cortez kazal spalic statki.

    pozdrawiam,

    glos

  • 59. Data: 2003-10-12 17:50:54
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > Skoro tak, to czemu siedzisz im na glowie, zamiast zalozyc wlasne
    gniazdko??

    > Kania
    >
    >ALEZ TO PROSTE JAK BUDOWA CEPA
    BO PO PROSTU NIE MAM PIENIEDZY

  • 60. Data: 2003-10-12 17:54:29
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@g...pl news:2wgib.81484$KP4.977403@news.chello.at

    > BO PO PROSTU NIE MAM PIENIEDZY

    Z ciekawosci - bedziesz cos robil w kierunku ich zdobycia, np zaczynajac od
    jakiejkolwiek pracy skoro nawet 300 pln > 0 pln, czy tez czekasz az *cos*
    sie samo stanie?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )