PracaGrupypl.praca.dyskusjeJestem Zmęczony

  • 41. Data: 2003-10-12 17:12:41
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > bylem w takiej sytuacji i pisalem CV. Ba, pracowalem i za 300 zl. Duma
    jakos mi
    > nie przeszkadzala.
    >
    > A od 21 roku zycia mieszkam i zyje na wlasny rachunek - sam wynajmujac
    sobie
    > pokoj, a potem mieszkanie, w miedzyczasie sam sobie oplacajac studia. Nie
    > wiszac u cycusia i portfela rodzicow.
    >
    > glos

    widzisz chłopcze ja na szczęscie nie musiałem przyjezdzac do wielkiego
    miasta,bo mieszkam w nim od urodzenia i dlatego nie bede pracował za
    złodziejskie pieniadze,ani tez dlatego nie bedę dorabiał goscia który
    wynajmuje mieszkania,a wiesz dlaczego?
    ano dlatego ze nie,i moze kiedys,za kilkalat ,sam sie dojałopisz dlaczego.

  • 42. Data: 2003-10-12 17:18:17
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

    > widzisz chłopcze ja na szczęscie nie musiałem przyjezdzac do wielkiego
    > miasta,bo mieszkam w nim od urodzenia

    ja tez - i co z tego? Tyle, ze ja zyje na wlasny rachunek, a nie rodzicow.

    > i dlatego nie bede pracował za
    > złodziejskie pieniadze,

    wow, jaka duma! poczekajmy zatem jeszcze pare lat.

    > ani tez dlatego nie bedę dorabiał goscia który
    > wynajmuje mieszkania,a wiesz dlaczego?
    > ano dlatego ze nie,i moze kiedys,za kilkalat ,sam sie dojałopisz dlaczego.

    a wiesz, ciekawe, bo wynajmuje rozne mieszkania juz od 10 lat. Ile lat mam
    zatem czekam, az sie "dojalopie"?

    pozdrawiam,

    glos

  • 43. Data: 2003-10-12 17:19:15
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    "villgut" <c...@g...pl> wrote in message
> [...]
    dla
    > dzieciaka,ja niestety nie mogę realizowac nawet planu natury bo moja żona
    > nie miałaby co do garka włozyc,i uwierz mi na słowo,że ktoś kto mieszka z
    > rodzicami po trzydziestce nie mieszka dlatego,ze mu jest wygodnie czy cos
    > tym stylu,tylko dlatego ze został przyparty do muru,i uwierz mi tez na
    > drugie słowo ze ja nie mam pretensji do ludzi którym sie udało,którzy
    robia
    > cos z sensem,cieszą sie zyciem,ja ich nawet rozumiem,Szkoda tylko,że tacy
    > ludzie nie rozumieją takich jak ja,którym po prostu sie nie udało.

    Problem polega nie na tym, ze Tobie sie nie udalo... tylko na tym DLACZEGO
    sie nie udalo... nie sadzisz?? W moim srodowisku wszyscy znajomi mieli chude
    i tluste lata. Ale ciezka praca nad soba, ciagle podnoszenie kwalifikacji,
    praca czasami za jalmuzne a nie pensje daly im perspektywy. I jakos wszyscy
    mieszkaja juz na wlasnym (kupionym lub wynajetym).

    Wiec, jak widzisz, problem polega nie na tym, jaki jest swiat, tylko na tym,
    jakie Ty masz do niego podejscie.

    I mysle, ze w tym, czego nauczyla mnie mama, jest wiele prawdy: "ponosimy
    50% winy za KAZDE niepowdzenie".

    Kania

  • 44. Data: 2003-10-12 17:20:24
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > oj wiele jeszcze lat wiele

    A ja mysle, ze to Ty musisz poczekac jeszcze wiele lat, zanim zrozumiesz
    jakie w zyciu sa priorytety.

    Kania

  • 45. Data: 2003-10-12 17:20:30
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

> [...]
    > sam nic nie umie w domu zrobic. ze bedzie wymagal prania skarpetek,
    > gotowania obiadkow i podtykania wszystkiego pod nos, jak mamusia.
    >
    > Ale kobiety (a przynajmniej wiekszosc kobiet) ma instynkt samozachowawczy
    > nie laduja sie w zwiazki z takimi mezczyznami.
    >
    > Kania

    moja droga rozmówczyni,zyczę Ci jak najlepiej i przede wszystkim zdrowia dla
    dzieciaka,ja niestety nie mogę realizowac nawet planu natury bo moja żona
    nie miałaby co do garka włozyc,i uwierz mi na słowo,że ktoś kto mieszka z
    rodzicami po trzydziestce nie mieszka dlatego,ze mu jest wygodnie czy cos w

  • 46. Data: 2003-10-12 17:22:39
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > a wiesz, ciekawe, bo wynajmuje rozne mieszkania juz od 10 lat. Ile lat mam
    > zatem czekam, az sie "dojalopie"?
    >
    > pozdrawiam,
    >
    > glos

    oj wiele jeszcze lat wiele

  • 47. Data: 2003-10-12 17:23:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    c...@g...pl news:y3gib.80846$KP4.967291@news.chello.at

    > cos z sensem,cieszą sie zyciem,ja ich nawet rozumiem,Szkoda tylko,że tacy
    > ludzie nie rozumieją takich jak ja,którym po prostu sie nie udało.

    Myslisz ze sie uda, gdy
    a) bedziesz siedzial i pisal na grupy jak to jest zle w PL a przy wodce
    tlumazyl znajomym jak naprawilbys PL gdybys byl prezydentem
    b) zaczniesz pracowac za jakiekolwiek pieniadze i stoponiowo zarabiac coraz
    wiecej?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 48. Data: 2003-10-12 17:24:04
    Od: "" <g...@W...onet.pl>

> [...]
    > cos z sensem,cieszą sie zyciem,ja ich nawet rozumiem,Szkoda tylko,że tacy
    > ludzie nie rozumieją takich jak ja,którym po prostu sie nie udało.

    a probowales?
    - wysylales CV do firm w calej Polsce?
    - probowales zmienic kwalifikacje?
    - pracowales nawet za darmo, zeby zdobyc doswiadczenie?
    - pracowales w kilku firmach naraz?

    Nie wiem, dlaczego zakladasz, ze innym bylo latwiej.

    Krotko mowiac - tylko pozazdroscic komfortu miekkiego ladowania u rodzicow.

    pozdrawiam,

    glos

  • 49. Data: 2003-10-12 17:26:13
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    > uwielbiam słowo priorytet a jeszcze lepsze jest kreatywny
    > to takie nowoczesne słowa,az dostaje gęsiej skórki na ich dżwiek

    a wiesz przynajmniej co oznaczaja??

    Kania

  • 50. Data: 2003-10-12 17:28:15
    Od: "villgut" <c...@g...pl>