PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jestem Zmęczony

  • 11. Data: 2003-10-12 10:19:46
    Temat: Re: Jestem Zmęczony
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    > przestan pieprzyc glupoty, zacznij cos kombinowac. chyba nie wykopali cie
    > lodowca, masz jakies tam pojecie o dzisiejszym swiecie. wiec zacznij
    deptac,
    > pomysl czym moglbys sie zajac.
    > nie brandzluj powietrza tylko dzialaj!
    > powodzenia

    nie potrafię iść na siłownię,zadawać sie z chłopaczkami w dresach i kraść
    staruszkom torebki,albo przemycać prostytutki do niemiec.Widać jestem za
    głupi,albo może za mądry.

  • 12. Data: 2003-10-12 11:01:33
    Od: "Kasper" <f...@o...pl>

    > nie jest w stanie zdziwic,zyje po to zeby umrzec

    Stary! Ja Cię chyba rozumiem. Wiem co do depresja.... Najgorszą rzeczą w tym
    przypadku byłoby poddanie się. Idź do jakiegoś dobrego specjalisty to Ci
    pomoże - mnie udało się samemu wydobyć z marazmu, ale dzisiejsza medycyna
    może Ci pomóc. W każdym bądź razie nic nie zaszkodzi spróbować.

    A co do lasek, które nie chcą na Ciebie patrzeć, bo nie jeździsz luksusowym
    samochodem - chciałbyś się z takimi spotykać?
    Dla poprawy humoru zajrzyj na stronę:
    http://w1.827.telia.com/~u82705365/laski/laski.htm
    Tamte laski chyba nie będą zwracać uwagę na to czym jeździsz ;-)

    Pozdrawiam i głowa do góry!

  • 13. Data: 2003-10-12 11:36:10
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    Szanowny Panie Jerzy jeżeli chodzi o słowo karze to pisze się je od zarania
    świata przez rz,proszę zajrzeć do słownika

  • 14. Data: 2003-10-12 11:44:25
    Od: "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net.usun>

    On Sun, 12 Oct 2003 11:36:10 GMT
    "villgut" <c...@g...pl> wrote:

    > Szanowny Panie Jerzy je?eli chodzi o s?owo karze to pisze si? je od
    > zarania?wiata przez rz,prosz? zajrzeae do s?ownika

    tak tak, nawet to "kaze" ktore pochodzi od "kazac".
    kazac komus cos zrobic.

    przypomne kontekst w jakim uzyles tego slowa:

    "Jestem zm?czony polskim szkolnictwem które karze sobie p?acic za niski {..}"

    hu.

    twoj upor w tej kwestii i KAZANIE komus, zeby zajrzal do slownika,
    SAMEMU uprzednio nie zajrzawszy, mysle czesciowo wyjasnia twoje
    niepowodzenia zyciowe.
    jak podobne podejscie masz do innej wiedzy zdobytej na studiach, to nie
    dziwne, ze pracodawcy smieja ci sie w nos.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net.usun

  • 15. Data: 2003-10-12 12:07:39
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be>

    "villgut" <c...@g...pl> napisał(a) tak:

    > Jestem zmęczony polskim szkolnictwem które karze sobie płacic za niski
    > poziom nauczania ~~~~

    To przyczyna błędów ortograficznych?

    Jerzy

  • 16. Data: 2003-10-12 13:38:36
    Od: "Jerzy \(Dusk\)" <d...@v...be>

    "villgut" <c...@g...pl> napisał(a) tak:
    > Szanowny Panie Jerzy jeżeli chodzi o słowo karze to pisze się je od
    zarania
    > świata przez rz,proszę zajrzeć do słownika

    Hehehe, a jednak poczucie humoru jeszcze się w Panu tli. Czyli jest
    nadzieja. Co do wieku 34 - to nie koniec świata, a może dopiero wszystko
    się zaczyna, mówię to ja, 36 skończyłem w sierpniu, a ponadto od lipca mam
    pracę dupianą (z powodu zarobków), stresującą przez odgórny brak
    organizacji. Mogę tylko powspominać poprzednią firmę (niektóre wątki
    poprzednie), w której też się źle dziać zaczęło.
    Poniekąd rozumiem Pana, Panie Villgut (a i nick też chyba obiecujący, nie
    będzie źle), bo ja teraz też lasek nie zarywam, i trzeba się zdecydować
    być z jedną, to dużo taniej wychodzi, choć trochę tych siwych włosów
    naprawdę czyni mnie coraz większym przystojaniakiem i obiektem
    westchnień - ale z przykrością muszę sobie odmawiać tych dwudziestolatek.
    No i w końcu postanowiłem się podszkolić w pływaniu - nigdy nie jest za
    późno. A na siłownię czemu nie? Czego i Panu życzę.

    Jerzy

  • 17. Data: 2003-10-12 15:59:02
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

> [...]
    > No i w końcu postanowiłem się podszkolić w pływaniu - nigdy nie jest za
    > późno. A na siłownię czemu nie? Czego i Panu życzę.

    a dziękuję uprzejmie za pana słowa ,panie Jerzy,bo widać że to one leczą,a
    nie ręce,które leczyć powinny
    :)

  • 18. Data: 2003-10-12 15:59:02
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    tak tak, nawet to "kaze" ktore pochodzi od "kazac".
    kazac komus cos zrobic.

    przypomne kontekst w jakim uzyles tego slowa:

    http://venus.ci.uw.edu.pl/~milek/cgi-bin/ortograf.cg
    i?ORTO=karze
    po sie przepychac wystarczy zajrzec
    a jezeli chodzi o pracodawców to mam taka cicha nadzieje,ze zacznie wrezcie
    dojrzewac jakas grupa pracodawców profesjonalnych,bo przypadkowosc i
    osiolkowatosc pracodawców jest w Polsce naprawde porazajaca

  • 19. Data: 2003-10-12 16:11:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    villgut wrote:
    > wrezcie dojrzewac jakas grupa pracodawców profesjonalnych,bo
    > przypadkowosc i osiolkowatosc pracodawców jest w Polsce naprawde
    > porazajaca

    Daj juz spokoj i przestan sie uzalac, bo ciapa jestes i wszedzie szukasz
    winnych swojej sytuacji, zamiast przejrzec na oczy, ze jestes
    nieudacznikiem, bo tylko taka osoba moze tak lamentowac....

  • 20. Data: 2003-10-12 16:17:08
    Od: "villgut" <c...@g...pl>

    wyjasnia twoje
    niepowodzenia zyciowe.
    jak podobne podejscie masz do innej wiedzy zdobytej na studiach, to nie
    dziwne, ze pracodawcy smieja ci sie w nos.

    sluchaj madralo to ze bylas za wielka woda,to ze masz jakas swoja strone o
    kretynskim adresie,to i owo nie upowaznia cie do zjadania wszystkich
    rozumów,bo nigdy nie wiesz co czlowiek tak naprawde czuje i nie wiesz przez
    co musi przechodzic,wiec nigdy nie porównuj,nie oceniaj
    i nie przystawiaj tej samej miary
    wtedy byc moze Bóg ci zwróci rozum